ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אייכלר בישיבת החטופים: "בפיגועים מתאחדים"

ח"כ ישראל אייכלר ביקר לפני כשנה וחצי בישיבת מקור חיים, והרצה לפני תלמידיה: "כשיהודים בצרות מתאחדים" • וידאו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

אקטואלי יותר מתמיד: לפני כשנה וחצי ביקר ח"כ ישראל אייכלר בישיבת מקור חיים ששניים מתלמידיה נחטפו, והרצה על חשיבות האחדות.

לפני כשנה וצחי ביקר ח"כ ישראל אייכלר בישיבת מקור חיים ואמר: "האדמו"ר מבעלזא, אמר מזמן כי ההבדל בין הנצחון בתש"ח וששת הימים, לעומת מחדלי היום הוא שבימים ההם הקב"ה "הפיל עליהם אימתה ופחד" והיום הקדוש ברוך הוא הסיר בעוונותינו, את הפחד הפלשתיני מפני בני ישראל.

"תראו בבתי חולים", המשיך אייכלר, "כולם מאוחדים, דתי, חרדי וחילוני עוזרים אחד לשני. כשיש פיגוע, אתה רואה את כולם מתאחדים. כי הרבה יותר קל לעזור כשמישהו בצרות, הרבה יותר קשה להשתתף בשמחתו.

"יש אחדות בעם ישראל כשהם בצרות, אבל כשטוב להם הם רוצים האחד לאכול את השני. אין שום זכות קיום לעם ישראל מלבד "שמע ישראל", כל קיומינו בארץ הזאת הוא באחדות הפסוק הזה. בלעדי זה אין עם ישראל.

"המיעוט התקשורתי והמשפטי שולט בציבור הדתי והחרדי, בגלל שאנחנו מסוכסכים ומפולגים בתוכנו. אם היינו מאוחדים בינינו, שום שלטון מיעוט לא היה יכול לגבור עלינו.

"עם ישראל שבשדות הוא מסורתי לא חרדי ולא חילוני. אם היינו מתאחדים היינו יכולים להתנחל בלבבות. איפה רואים אחדות ישראל? כשיהודים הם בצרות".

ישראל אייכלר חטיפה ישיבה עם ישראל צרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד