י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

השר אריאל פעל והחוק של קלדרון לא עלה לדיון

קלדרון ביקשה לחייב את חברות הסלולר לפתוח קווי סיוע בניידים הכשרים • "החוק יקודם רק לאחר הסכמה עם נציגי המגזר"

אריאל, פלאש90
אריאל, פלאש90

בעקבות הצעת החוק אותו הגישה חברת הכנסת רות קלדרון לפיה ייפתחו קווי הטלפון הכשרים לשיחות למוקדים שדעתם של הרבנים אינה נוחה מהם, פנה שר הבינוי והשיכון אורי אריאל לשר התקשורת גלעד ארדן וביקש ממנו לפעול לדחיית העלאת הצעת החוק לוועדת השרים לענייני חקיקה, על מנת לאפשר הידברות עם נציגי הציבור החרדי במטרה להגיע לפתרון מוסכם.

החוק עלול לעורר סערה גדולה במגזר החרדי זאת עקב המדרון החלקלק של הכפייה על אורחות חייו.

השר אורי אריאל: "המציאות שבה מנסים לכפות ולחנך ציבור שלם איננה מקובלת. לא יעלה על הדעת שציבור שלם שבוחר באופן מודע במסלול מסוים ייאלץ להתמודד עם כפיה בניגוד לאורחות חייו. אני מברך את השר ארדן שהחליט שהכול יהיה בהסכמה".

ח"כ איילת שקד שפעלה אף היא לדחיית הצעת החוק אמרה: "הפניה של צעיר חרדי לקווי סיוע שאינם חרדים יכולה לגרום יותר נזק מתועלת. הצעת החוק נובעת מזלזול ביכולתו של הציבור החרדי לתת טיפול מתאים למי שנזקק לסיוע ולא ייתכן שתקודם ללא התייעצות עם גורמי מקצוע מתוך הציבור החרדי".

בנוסף, כחלק מניסיונם למנוע חקיקה אנטי דתית, הצליחו השר אריאל וח"כ שקד להוריד מסדר היום את הצעת החוק של שרת המשפטים ציפי לבני לפיה יוקמו בתי דין משמעתיים לרבנים אשר יאפשרו להעמיד רבנים לדין על התבטאויותיהם.
סיוע אריאל ערן קלדרון מכשיר קשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד