כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חמישה ימים לחטיפה: לראשונה המשפחות נפגשו

משפחות שלושת הנערים החטופים נפגשו הבוקר בבית משפחת נפתלי פרנקל ביישוב נוף איילון • הפגישה ביוזמת משפחת שאער

צה"ל פועל בגדה, צילום: פלאש90
צה"ל פועל בגדה, צילום: פלאש90

בני משפחותיהם של שלושת הנערים החטופים נפגשו הבוקר בבית משפחת נפתלי פרנקל ביישוב נוף איילון מדובר בפגישה הראשונה בין בני המשפחות, והיא נערכת ביוזמתה של משפחת שער.

בני המשפחות הדגישו כי אין מדובר בהתייעצות, אלא מטרת הפגישה היא לחזק ולהתחזק זה מזה ככל שכולם נמצאים באותה הצרה מפגש כזה הוא דבר טבעי שכל אחד יתחזק ויחזק את השני אמר מקורב למשפחת יפרח.

כזכור אתמול שוחח לראשונה אופיר שער, אביו של גיל-עד, עם כלי התקשורת ואמר "תמשיכו להתפלל, לחזק אחד את השני, את כוחות הביטחון וממשלת ישראל העושים ימים כלילות", הוסיף: "אנחנו יודעים שהממשלה, ראש הממשלה וצה"ל עושים את המרב ומבקשים לחזק את ידיהם". לסיום, הוא פנה אל בנו בקול נרגש: "אני מחכה לרגע שבו אוכל לעטוף אותך בברכת כוהנים עם הטלית ולהגן עליך".

אביו של יפרח, אורי, הודה לכוחות הביטחון על מאמציהם לאיתור החטופים. "אנחנו מברכים אותם על שיצאו לפעילות ושיחזרו הביתה בשלום. אנחנו יודעים שהם מתנדבים לפעילות. הם רצים, הם מחפשים את הנערים, ואנחנו מודים להם מקרב לב", אמר. "אנחנו קוראים לעם ישראל להמשיך ולהתפלל, להמשיך להיות מאוחד. כוחנו באחדותנו".

איריס יפרח, אמו של איל, התבטאה אתמול לראשונה בפומבי מאז נחטף בנה. "אילי שלנו, אנחנו אוהבים אותך. עם ישראל מתפלל למענך - תסתכל איזה יופי של עם. תחבק חזק חזק את גיל-עד ואת נפתלי. אתה חזק, בשבילם ובשביל כולנו. הלב שלנו קרוע, שבור, ועם זאת הלב מאמין, מאמין שתחזרו הביתה בשלום בריאים ושלמים. אנחנו רוצים כבר לחבק אותך בשתי ידינו חזק חזק. תחזרו הביתה בשלום".

גם אמו של גיל-עד, בת-גלים שער, דיברה מחוץ לבית המשפחה בטלמון. "אנו עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלו", סיפרה שלשום. "אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב, חיבוק של תודה, חיבוק של תפילה. אתם נותנים לנו הרבה כוח, שמחזק אותנו בימים אלה, ואנחנו מעבירים את כל האנרגיות הטובות האלו
חטיפה שער מפגש המשפחות נוף איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד