כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

גדעון סער מתחזק - ולא רק בפוליטיקה

שר הפנים מתקרב לדת ולמסורת: החל להקפיד על שמירת שבת, הפרדת בשר וחלב ולימוד קבוע בחברותא עם רב

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

האם הברית שכרת גדעון סער עם הח"כים החרדים לפני הסיבוב השני בבחירות לנשיאות מקורה בהתחזקות רוחנית של שר הפנים, ובתהליך התקרבות לדת שעובר עליו לאחרונה?

כזכור, לאחר שגורמים בסיעות החרדיות הצהירו קודם הבחירות כי לא יצביעו עבור מועמד הליכוד בשל מדיניותה של הממשלה בשנה האחרונה כלפי הציבור החרדי, הצליח סער בסדרת פגישות שקיים בדקות הספורות שלפני הסיבוב השני עם ראשי המפלגות החרדיות להביא לכך שיתמכו בריבלין. בכך חיזק סער את מעמדו והפך לגורם המשמעותי ביותר בתוך הליכוד, שאף התמודד מול ראש הממשלה המכהן והביס אותו.

כעת מתברר כי לצד חיזוק מעמדו הפוליטי עובר סער במקביל תהליך התחזקות רוחני, כך חושף היום (ג) בפרסום ראשון אתר 'מאקו'. לפי הפרסום, שר הפנים נמצא בתהליך התחזקות וקרבה לדת ולשמירת מצוות. מי שנחשב עד לפני כמה שנים כבעל אורח חיים תל אביבי - החל לשמור שבת בה אינו נוסע כלל והוא מנותק לחלוטין מהטלפון הסלולרי, גם מקורביו יודעים כי ניתן יהיה להשיגו רק במוצאי שבת.

אך זה לא הכול, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מלבד שבת החל סער להקפיד על הפרדת בשר וחלב במטבח ביתו, ומלבד זאת הוא לומד בחברותא קבועה 'פרקי אבות' עם אחד מרבני הציבור הדתי לאומי.

מלבד זאת, רקם סער קשר קרוב עם רב הכותל הגאון רבי שמואל רבינוביץ ועם המקובל 'החלבן', שאף העניק לו זוג תפילין במתנה. כחלק מהשינוי שחל באורח חייו, מציינים בסביבתו כי מרבית 'הכוורת' - אנשי הלשכה והעוזרים המקיפים אותו - הינם חושבי כיפה ושומרי תומ"צ.

תהליך ההתחזקות של שר הפנים החל עם לידתו של בנו הקטן דוד סער לפני כחצי שנה. כזכור, סער נשא למגישת הטלווזיה מהערוץ הראשון גאולה אבן, ולפני כחצי שנה נולד בנם המשותף. בברית שנערכה לבן שימש סער שר הפנים עצמו כסנדק, ומאז הוא החל להתקרב לשמירת מצוות ולשינוי אורח חייו.
תורה סער חיזוק שמירת שבת בשר וחלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד