כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

זה הגיע: יתד מאשים את 'ממשלת הזדון' בחטיפה

מאמר מערכת חריף ביתד נאמן, מוריד את האחריות על "פראיותו של ישמעאל" מכל האחרים - ומטיל אותה על "חוקי העקירה" • כנסו

יתד
יתד

בסוף זה קרה: העיתון יתד נאמן במאמר מערכת הבוקר מקשר בין מדיניות הממשלה לאירוע החטיפה החמור.

המאמר, שהתפרסם הבוקר תחת הכותרת "אבל אשמים אנחנו" פותח בתיאור החטיפה הברוטלית שחורגת אפילו מהרשעות המקובלת בארגוני הטרור. "החטופים, אינם חיילים ואינם מתנחלים אלא סתם נערים שרצו לשוב הביתה בשלום, לחזור אל אבא ואל אמא. אבל פראיותו של ישמעאל, אינה מתחשבת
ברצונות אנושיים קטנים וטבעיים כאלה. ידו בכל".

כותב המאמר ממשיך ומתאר את הניסיונות להאשים את מדיניות הממשלה כאילו היא הגורם לאירוע. אך טענות כאלו, לפי יתד מחזקות את המרצחים, אסור להם להישמע. מי שמשמיע אותם הוא "יפה נפש" שכן גישה זו מציגה את הרוצחים משל היו חברים בארגון חסד וטרודים כל יומם בסחיבת סלים של זקנים ובסיוע לילדים בחציית כבישים סואנים.

אז מי הם האשמים על פי יתד נאמן? "אם להאשים את ממשלת ישראל" ממשיך כותב המאמר "והיא אינה חפה מפשע, יש לערוך בדק בית בדברים אחרים ומכיוונים אחרים. בקדנציה האחרונה היא עושה ככל שביכולתה לסכן את החיים בארץ הקודש. הישיבה שלנו כאן איננה טבעית. העם יושב כאן רק באורח ניסי, וזה מותנה ב"אם בחוקותי תלכו ונתתי שלום בארץ, וחרב לא תעבור בארצכם ושכבתם ואין מחריד".

"אבל", ממשיך המאמר, "ממשלת הזדון עושה ככל שביכולתה כדי לעקור את היהדות מחיי היהודים היושבים בציון. מלבד החוקים שכבר נחקקו, עומדים עוד שלושים חוקי עקירה נוספים על שולחן הכנסת, לחקיקה במושב הקרוב. חוקי ההרס הללו מסכנים את כל אחד ואחד מיושבי הארץ הזו, התלוייה במצוות".
יתד נאמן חטיפה ממשלת זדון מאמר מערכת לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד