ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

הכחשה גורפת: "מסע הכפשה ושקרים נגד הרב"

הדיווחים על הדיל ברבנות ירושלים - משוללי יסוד • אנשי לשכת הגרש"מ עמאר: "באופן נחרץ - הראשון לציון אינו רוצה בתפקיד"

הגרש"מ עמאר שליט"א
הגרש"מ עמאר שליט"א

האם מקורביו של הראשל"צ הגרש"מ עמאר מקדמים דיל עם ברקת לתמיכה משותפת ברב שטרן ובו לרבנות ירושלים? בלשכתו של הגרש"מ מכחישים את הידיעה מכל וכל ואומרים "לא חל כל שינוי בדעתו של הרב".

"מרן שליט"א הביע את דעתו באופן נחרץ בנושא זה", אומרים מקורביו ואנשי לשכתו, "במכתב שפרסם בכתי"ק לפני כשנה, ומאז ועד עתה לא חל כל שינוי בדעתו. הרב איננו מעוניין כלל להתמודד על תפקיד זה. הנושא לא נמצא על סדר יומו ובוודאי שאין לו יד ורגל בשום עסקאות או התארגנויות בעניין.

"המדברים בשמו בנושא זה, עושים מעשה חמור, חוטאים לאמת ומצערים את מרן. צר לנו שיש גורמים אינטרסנטיים המנצלים את שהותו של מרן במסע חיזוק בחו"ל, כדי להכפישו ולקושרו שוב לסיפורי בדים. ולשומעים ינעם".

כאמור, השבוע נעשו מספר פרסומים על דיל שכבר פורסם בעבר ועל פיו אנשי הציונות הדתית יסכימו למהלך שנעשה בתמיכתו של ראש העיר ובו יבחר הגר"א כמועמד האשכנזי מהציונות הדתית והראשל"צ כמועמד הספרדי מהציבור החרדי ובכך הרבנות תתחלק בין הציבור החרדי והדתי לאומי בעיר.

יצויין, כי לפני מספר חודשים אף התפרסמה ידיעה על כך שברקת נפגש עם הגרש"מ עמאר בכדי לבחון את האפשרות אולם כבר אז הביע הרב עמאר את סירובו לדברים. השבוע, מתברר כי התנגדותו עדיין עומדת בעינה כאשר מקורביו אף מבהירים כי אין לו כל כוונה להתמודד לתפקיד.
הרב עמאר רבנות ירושלים ברקת הרב שטרן דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד