כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חוג חת"ס: ועידת יובל ויארצייט עשירי

"ועידת היובל – אהבת קדומים" לקהילת וישיבת "חוג חתם סופר" תתקיים הערב ביום ההילולא העשירי של הגרי"ש אונגר זצ"ל • כל הפרטים

האדמו"ר מחוג חתם סופר. צילום: יעקב כהן
האדמו"ר מחוג חתם סופר. צילום: יעקב כהן

"ועידת היובל – אהבת קדומים" לקהילת וישיבת "חוג חתם סופר" תתקיים הערב ביום ההילולא העשירי של הגרי"ש אונגר זצ"ל רבה ומנהיגה של הקהילה, מייסד ומחולל הישיבה והעומד בראשה.

הכינוס מעורר התרגשות רבה בקרב אלפי תלמידי ובוגרי הישיבה חברי ובני משפחות חברי הקהילה, ידידים ותומכים נאמנים, בראשות ממלא מקומו האדמו"ר שליט"א,

המעמד תסמל את יופיה ותפארתה של הקהילה שזכתה להעמיד אלפי תלמידים הגונים, ביניהם גדולי תורה יראה וחסידות הפזורים בכל קצוי תבל.

את פני באי משתתפי הועידה תקדם בכניסה לאולם "תערוכת היובל" שעוצבה והושקעה במיוחד ביד אומן ע"י "מארח הועידה" יואל וקסברגר, והופק בשיתוף עם חברת הפקות 'אפקט' זילברברג, בתערוכה זו יוצגו מראות הוד וחפצים מעוצבים ויחודיים מההיסטוריה הקדומה והעשירה של הקהילה ומוסדותיה לאורך כל שנות קיומה
.
החל מהשעה 19:00 בערב יוצבו עמדות ממוחשבות בכניסה לאולמי 'כתר הרימון' להנפקת "כרטיסי כניסה" ושיבוץ מקומות לקהל הרב אשר הזמינו ותיאמו מראש עם הנהלת המוסדות את כניסתם לאירוע. ובשעה 20:00 שערי האולם יפתחו לרווחה להמוני המתכנסים בועידה ההיסטורית של הקהילה.

את המשא המרכזי ישמיע ברמה האדמו"ר מחוג חתם סופר, דברי ברכה ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, נואם הכבוד הרה"ג רבי אשר גרינפלד רב חסידי ויזנ'יץ במונטריאל.

מצגת אומנתית ומרגשת מחייו ומפעליו של בעל ההילולא זצ"ל תוקרן ע"ג מסכי ענק. את הועידה ינעימו מקהלת 'מלכות' ובמהלך הועידה תיוחד 'עת זכור' להעלאת זכרונם ופעלם הטוב של חברי ומייסדי הקהילה ז"ל.

כמזכרת יקבלו משתתפי הועידה את "ספר היובל - חוג חתם סופר", הכוללים פרקי עבר והיסטוריה המתפרסים על כפני שש מאות עמודים מעוצבים ומרהיבי עין, ספר חידושי תורה מפרי תנובותיהם של חכמי ותלמידי הישיבה הק' העושים חיל בתלמודם, וכן דיסק שמע מיוחד "הזכירו" ניגוני קודש עתיקות יומין מאוצרו של בעל ההילולא אשר הביאם מבית הוריו ורבותיו הק', בהפקת ר' יואל רוזנבוים ובעיבודו של ר' יעקב לנדא.

במהלך יום ההילולא יעלו קהל התלמידים והחסידים לקברו של הגרי"ש אונגר בבית החיים בבני ברק כמדי שנה בשנה החל מהיום בצהרים ובמשך כל הלילה עד מחר יום שישי אחה"צ תהיה תאורה, הצללה ושתיה קרה במתחם הציון, לרווחת המתפללים.
הילולא רבנים חוג חתם סופר ועידת היובל עשור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד