י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יו"ר ש"ס דרעי על פרישת אטיאס: "נרוויח פעמיים"

בתכנית פילפוליטיקה נשאל דרעי מה דעתו על אמירתו של אטיאס, לפיה יחזור רק לתפקיד שר: "זה טוב שלאנשים יש שאיפות" • הראיון

איטאס ודרעי, צילום: יעקב כהן
איטאס ודרעי, צילום: יעקב כהן

לפני דקות אחדות אישר דרעי כי ח"כ אריאל אטיאס מתכוון לפרוש מתפקידו כחבר כנסת. אטיאס אמר את הדברים בהקלטת התוכנית "פילפוליטיקה" שתשודר הערב ב"קול ברמה". על השמועות בסביבתו כי יחזור רק אם יכהן כשר אמר דרעי: "אוקיי, זה טוב שלאנשים יש שאיפות".

בראיון שהעניק לפני זמן קצר יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ל"קול ברמה", אמר כי ח"כ אטיאס צפוי לפרוש בימים הקרובים מהכנסת ויואב בן צור עתיד להחליפו.

המראיין: אנחנו צריכים להגיד לך להיפרד מאריאל אטיאס? מה קורה עם גל השמועות הזה? כל שבוע אומרים שזה השבוע האחרון?

דרעי: "אני לא רואה בזה כפרידה בכלל, אני רואה בזה כפסק זמן מהכנסת. אני חייב לומר לכם שמאז שהתחילו הדיבורים שאטיאס עובד, מבחינה תנועתית מבחינת המטלות שאני מטיל עליו, לא עבודה בכנסת, עבודות אחרות, הוא עובד הרבה יותר ממה שהוא עבד לפני זה. אני מבטיח לכם שגם כשזה יהיה, היום, מחר, שבוע הבא, זה לא משנה.

"אני גם מסכים איתכם שהוא פורש מהכנסת בזמן הקרוב מאד. הוא ימשיך לעבוד בתנועה, הוא ימשיך לעבוד בכל מטלה שנטיל עליו וזה יהיה פסק זמן. בן אדם מרגיש שהוא צריך פסק זמן אז אנחנו נרוויח שני דברים, נרוויח חבר כנסת מוכשר כמו יואב בן צור שיתחיל לעבוד ונרוויח את אריאל עם כל הניסיון שלו במטלות שנטיל עליו מבחוץ".

בסביבתו אומרים שאם תיווצר הקונסטלציה, הוא רואה את עצמו כמי שמכהן כשר בלבד. דרעי: "בסדר, אוקיי, זה טוב שלאנשים יש שאיפות. זה בריא".

דרעי אף שיחרר תגובה רשמית לתקשורת עם הודעת הפרישה של חבר הכנסת אטיאס, "אני מודה לידידי ורעי ח״כ אריאל אטיאס על תרומתו הרבה לתנועת ש״ס בפרט ולמדינת ישראל בכלל, אריאל סייע בידי בכשרון ובחן לנווט את תנועת שס בשנה וחצי האחרונות,

"כפי שסיכמנו בינינו, אריאל ימשיך לקחת חלק בהנהגת התנועה, וישוב לרשימה לכנסת לקראת הבחירות הבאות, אנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה".

"אני מקדם בברכה את הרב יואב בן צור עם תחילת כהונתו בכנסת , יואב, בעל ניסיון רב בעשייה הציבורית, ורגישות רבה לשכבות החלשות, בטוחני כי תרומתו תהיה רבה ומשמעותית למען אזרחי ישראל".

במקביל, ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, הגיב על פרישתו של ח״כ אריאל אטיאס: "אטיאס הינו ידיד העיר בית שמש בכלל וידיד אישי בפרט. בית שמש חבה לו תודה ענקית על פועליו הרבים לבניית אלפי יחידות דיור חדשות בעירנו והבאת תקציבים רבים לפיתוחה ושגשוגה של בית שמש. צר לנו על פרידתו וגם הזמנית, לפני מספר שבועות נפגשנו וניסיתי להניא אותו מצעד זה אך שיקולים אחרים גברו, תמיד נמתין לשובו!"
דרעי ישי פרישה שס אטיאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד