י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחדות בירושלים: פינדרוס וכהן בקרית יובל

צביקה כהן ויצחק פינדרוס הגיעו לסיור בקרית יובל, כדי לעמוד מקרוב אחרי המחסור הקיים בגני ילדים ובית ספר לציבור החרדי

אחדות בירושלים: פינדרוס וכהן בקרית יובל

אחדות מפתיעה בירושלים: סגן ראש עיריית ירושלים ומנח"ח צביקה כהן, הגיע יחד עם מנח"ח בקדנציה הקודמת מטעם יהדות התורה, יצחק פינדרוס, לסיור בגני ילדים ומוסדות חינוך בקרית יובל.

כזכור, בקרית יובל קיים מחסור חמור בגני ילדים ובית ספר עבור האוכלוסיה החרדית המתגוררת בשכונה. על רקע זה, נשמעים טענות חריפות כנגד ראש העיר ניר ברקת, על כך שהוא מונע מהתושבים החרדים את זכויותיהם הבסיסיות המגיעות להם על פי דין. לפני כשבוע אף הגיש ח"כ יעקב אשר שאילתא בכנסת לשר החינוך שי פירון, שהשיב כי לא הוגשה כל בקשה למשרד החינוך מטעם עיריית ירושלים בנושא.

משום הדברים הללו הגיעו פינדרוס וכהן לקרית יובל יחד עם ח"מ העיר מטעם ש"ס נחמניאל סבן המתגורר בשכונה, בכדי לעמוד על הצרכים ולסקור את המחסור מקרוב.

גורם בסיעת ש"ס העירונית מציין כי על רקע ההסכמות שהושגו בין ראש העיר לש"ס לפני כחודש בעקבות הסערה שפרצה סביב אישור הבריכה במתחם הקאנטרי ברמות - הוסכם כי יוקם צוות שיכלול את הדרג המקצועי בעיריה, לאחר שברקת התחייב בפני נציגי ש"ס שיבחן את נושא השכונות המעורבות מתוך רצון להגיע לפתרונות שירצו את שני הצדדים. על רקע ההסכמות הללו התקיים אתמול (ה) הסיור מתוך מטרה להכרת השטח על ידי הנציגים.
ירושלים אחדות ניר ברקת שי פירון צביקה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד