י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מתנגדי אטיאס: "הרב אליהו אמר שיקבל את הדין"

לא כולם כואבים את לכתו של אריאל אטיאס, גורמי ימין ואנשי ערוצי הקודש מאושרים: "ברוך שפטרנו מעונשו"

אטיאס. צילום: פלאש 90
אטיאס. צילום: פלאש 90

בעוד הנהגתה הרשמית של ש"ס מבכה את פרידתו הצפויה של אריאל אטיאס מהמפלגה, יש מי שדווקא מאושר מכך.

זה מתחיל בש"ס עצמה, גורם בכיר במפלגה אומר ל'בחדרי חרדים': ״אנחנו חוגגים בשקט את יציאתו של אריאל אטיאס, כמו שפעל בשקט ונלחם בשקט באנשים. אנחנו מברכים על יציאתו, שהיא נוחה לנו ולו..."

איש התקשורת דוד חכם מיהר לתקוף בדף הפייסבוק שלו את אטיאס וכתב: "מי שאחראי לסגירת ערוצי הקודש ולכניסתם לכלא של מזכי הרבים רבי שמואל בן עטר ועוד.. עוזב את הכנסת ברוך השם, הודו להשם כי טוב, ברוך שפטרנו מעונשו של זה, לך אטיאס ואל תחזור לפוליטיקה כי את הפדיחה שתזכר לעולמים כבר עשית".

שמואל בן עטר עצמו אמר ל'בחדרי חרדים': "אני שמח שאטיאס יצא ממושב הכנסת, הוא יותר מושחת מיאיר לפיד. אטיאס פגע בלומדי התורה, הוא פגע בעולם התשובה. הוא היה אחראי לסגירתם של ערוצי הקודש, הוא זה שהכניס אותי לכלא וסגר את רדיו קול האמת, כבר בזמנו אמר לי הרב מרדכי אליהו עליו, כי מי שפגע בערוצי הקודש יקבל את הדין״.

איש הימין ברוך מרזל מיהר להגיב גם הוא: "אטיאס בורח מספינה טובעת שמנהיגה החדש-ישן דרעי לא הפנים שהעולם הפוליטי עבר שינוי, ושמאלנים מוקצים מחמת מיאוס, ושעם ישראל ממתין לחזרה בתשובה של דרעי על פשעי אוסלו".

יוסי בן עטר, מגיש ברדיו 'גלי ישראל', הגיב: "אני בטוח שדווקא פרישתו של אריאל אטיאס בימים סוערים אלו, זה מהלך מתוחכם להסתיר קשרי הון שלטון. מעולם לא הבנתי מה עושה בכנסת מי שהתחמק משירות צבאי בדרך פסיכיאטרית".

איש הפנתרים השחורים ו'קול המזרח', ישראל בונדק, ששילם מחיר כבד של שנתיים בכלא וקנסות, אומר: "אם יש מישהו שמלכתחילה לא היה ראוי להיכנס לכנסת, הוא אריאל אטיאס. הוא נלחם בכל תחנות ערוצי הקודש, מה שלא עשה טומי לפיד עשה אריאל אטיאס. אני מקווה שהוא ישלם מחיר כבד עוד בעתיד. אני מתעב את האיש הזה, ברוך שפטרנו מאטיאס, הוא היה נטל על ש״ס".

גם חבר מועצת עיריית ירושלים ואיש הימין אריה קינג הודיע: ״ברוך ה' הפלג השמאלני בש"ס בהנהגת דרעי נחלש״.
תקשורת אטיאס דוד חכם בן עטר קינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד