כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הרב בן ארצי: "הוחבאו במקום שקשה לחלום"

הרב ניר בן ארצי במסר מיוחד לחסידיו על חטיפת שלושת הנערים: "הקב"ה לא גילה גם לשלוחיו מה יהיה איתם" • "אבו מאזן שותף מלא לחטיפה, עבדו כאן עם מנהרות שכבר נחפרו במשך 3 שנים והכל מתוכנן היטב" • "הם הוחבאו במקום שקשה לחלום עליו. לא רואים שם כלום וצריך נס" • בפנים: השיחה המלאה

בן ארצי. צילום ארכיון: יעקב נחומי
בן ארצי. צילום ארכיון: יעקב נחומי

הבוקר (ו) אמר הרב ניר בן ארצי 10 פרקי תהילים עם קהל חסידיו בהתעוררות גדולה ובארון קודש פתוח, עבור שלושת הנערים החטופים.

"אף אחד לא יכול לומר עכשיו מה יהיה עם החטופים. הקב"ה לא גילה זאת אף לשליחיו. יש דברים שהקב"ה עושה ומחזיק רק בידיו מבלי לגלות גם לצדיקים ולשליחיו. הקב"ה שמח עם האחדות שנהייתה בעם ישראל ורוצה לקבל את תפילות כולם.

"הנשמות של 3 הבחורים האלו מיוחדות ונבחרו לכך. הנשמות שלהם נשאלו קודם אם הן מוכנות לעבור סבל בשביל עם ישראל והן הסכימו. לא הגוף. הגוף לא ידע. הנשמה הסכימה.

"עכשיו חייבים להתפלל ולהמשיך להתאחד כל הזמן. אנא אבא שבשמים רבונו של עולם תעזור שיצליחו לשחרר את החטופים מבלי שייפגעו ומבלי שייפגעו חיילים אשר מסכנים את עצמם מאוד עבור כך".

כאן עבר הרב לאקטואליה: "אבו מאזן שותף מלא לחטיפה. עבדו כאן עם מנהרות שכבר נחפרו במשך 3 שנים והכל מתוכנן היטיב. הם הוחבאו במקום שקשה לחלום עליו. לא רואים שם כלום. זה מתוכנן היטב. צריך נס. רבונו של עולם חפץ בתפילות ואחדות עם ישראל. להמשיך ולהתפלל ולבקש מאבא שבשמים שישחרר את כולם בלי פגע. שבת שלום ומבורך!"
בן ארצי קהל תהלים תפילות חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד