כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הרב פנחסי: רודפים אותי כי חשפתי שדרעי משקר

רפאל פנחסי תוקף את אריה דרעי • "חשפתי שהוא תמך במאיר שטרית לנשיאות, מאז אני סובל מרדיפות ואיומים"

הרב רפאל פנחסי
הרב רפאל פנחסי

"מאז שחשפתי שדרעי שיקר והצביע לנשיאות עבור שטרית, אני סובל מרדיפות קשות", כך אומר ל'בחדרי חרדים', הרב רפאל פנחסי, ממייסדי ובכירי תנועת ש"ס, וממקורבי הגר"ע יוסף זצ"ל.

בשבוע בעבר פרסם העיתונאי מוטי גילת ב'ישראל היום' בשם הרב פנחסי כי, "יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, עבד על הציבור בעיניים - הוא תמך במאיר שטרית ולא בריבלין״.

״אני אמרתי את האמת", מסביר הרב פנחסי בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים'. "מה שהיה הוא שבבחירות לנשיאות פגש אותי הרב אלי בן דהאן, ואמר לי שאריה דרעי פנה אליו ואמר לו להצביע שטרית - כדי שיהיה מרוקאי במשכן הנשיא. אני התפלאתי ואמרתי לו: 'תראה אני חושב שצריך להצביע ריבלין'.

"אלי ישי", ממשיך ואומר פנחסי, "היה הראשון שיצא פומבית לתמוך בראובן ריבלין, למרות שכל הסיכויים ששטרית הוביל בסיבוב השני כשראו את הפער בקולות, לכן כשאריה דרעי צעק אחרי הבחירות שתמך בריבלין - אני לא חשבתי שזה מדויק, אני סיפרתי, מה אריה אמר לבן דהאן. אני עם האמת".

מאז היו החלו רדיפות נגד הרב פנחסי ומשפחתו. נשלחו אליו הודעות מאיימות. כך גם נרקמת תוכנית להוציא נגדו מכתב מרבני ש"ס.

"יש איומים", אומר פנחסי, "שיעשו מכתב רבנים נגדי, כאילו אני נגד ש״ס. אני לא נגד ש״ס, אני ייסדתי את ש״ס, אני הקמתי את ש״ס, עוד לפני אריה דרעי. אריה דרעי הצטרף אלי, אבל אני מכבד ומעריך את מועצת חכמים של ש״ס, את הרבנים של ש״ס, אבל אני לא אוהב שקרנים. אני אוהב אמת, להיות עם האמת, אני עם האמת שלי. והאמת שבבחירות האלה אריה לא אמר אמת, כי הוא אמר שהוא מצביע ריבלין, בו בזמו שעבד מאחורי הקלעים עבור שטרית״.

ח"כים בש״ס מחו נגד הפגיעה ברב פנחסי באוזני ׳בחדרי חרדים׳: "הרב רפאל פנחסי הוא נאמנו של מרן הגר״ע יוסף זצ"ל", אמר אחד הח"כים, "הוא מי שעשה רבות למען התנועה, ושימש שנים את מרן. כל פעם שמרן קרא לו הרב פנחסי עזב הכל והגיע לקבלן 45. מרן נתן בו אימון יותר מאשר להרבה מקורבים, לא ניתן שיפגעו במי שמרן אהב״.

עוד מוסיף אחד ממקורבי פנחסי: "הרב היה שליחו של מרן - לא פעם ולא פעמיים אמר לו מרן ׳רבי פנחס לך תקרא לעם את הפסק׳. צר לנו שאנשים מחרחרי ריב, ומנסים למחוק את מורשת מרן הגר"ע. תחילה פגעו בהרב צבי חקק, נאמן ביתו של מרן, ועתה נגד הרב פנחסי״.

הרב פנחסי ממייסדי תנועת ש"ס, הקים את התנועה הספרדית הראשונה בעיר בני ברק שהתמודדה בבחירות לרשויות המקומיות. כיהן כחבר כנסת מטעם ש"ס וכמזכיר מועצת חכמי התורה.

בלשכתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי סירבו להתייחס לדברים ואמרו: "בפני כבודו של הרב פנחסי, לא נגיב לטענות שלו נגד יו"ר ש"ס".

הרב פנחסי נגד יו"ר ש"ס: להאזנה

אריה דרעי ריבלין שס שטרית פנחסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד