כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

גפני רשם ניצחון: גולדברג אושר כסגנו של גוטרמן

המאבק על תפקיד סגר"ע מודיעין עלית: משרד הפנים אישר את מינוי גולדברג מדגל התורה בניגוד לדעת גוטרמן • כל הפרטים

גפני רשם ניצחון: גולדברג אושר כסגנו של גוטרמן
פלאש 90

המאבק על הסגנות במודיעין עילית: משרד הפנים אישר את מינויו של גולדברג לסגן. האישור התקבל לאחר שח"כ משה גפני נרתם לענין ופעל במשרד הפנים לאשר את המינוי למרות שראש העיר תמך במועמד השני - טוביה פריינד.

כזכור, בין מנחם גולדברג איש דגל התורה, לבין טוביה פריינד איש אגודת ישראל התנהל מאבק קשה על תפקיד סגן ראש העיר. המאבק הגיע עד לבית הדין בתביעה שהגיש פריינד כנגד גולדברג על הנזק שנעשה לו בכך שלא קיבל את התפקיד. אולם בית הדין קבע כי מינויו של גולדברג לסגן תקף, וכי על כל הצדדים מוטל לפעול בכדי לזרז ולהביא להשלמת המינוי.

לצד זאת קבע בית הדין כי לאחר שהמינוי יושלם ישוב בית הדין, באם ידרש לכך, לדון האם יש ממש בתביעתו הממונית של גולדברג. כעת, בחדרי חרדים חושף כי המינוי אכן הושלם ומשרד הפנים אישר באופן מלא את מינויו של גולדברג לתפקיד. זאת לאחר שח"כ משה גפני נכנס לעובי הקורה ופעל מול משרד הפנים בכדי לאשר את המינוי.

הרקע למאבק בין פריינד לגולדברג היה במתיחות הפנימית בתוככי סיעת דגל התורה בין ראש העיר המכהן יעקב גוטרמן לבין ראשי התנועה ובראשם ח"כ משה גפני. המתיחות הגיעה לשיאה כאשר גוטרמן חפץ למנות לתפקיד הסגן את פריינד בניגוד לעמדת ראשי הסיעה הארצית שדרשו למנות את גולדברג.

בעקבות כך, התפתח ויכוח קשה בין השניים כאשר פריינד טוען לנזק ממוני שנגרם לו בעקבות העובדה שהוא וותר על תפקידו הקודם כיועץ ראש העיר בכדי לקבל את תפקיד הסגן.

לדיון הסגור שהתקיים בבית הדין בק"ס לפני כחודש הגיע גפני עצמו ותקף במילים קשות את התנהלותו של גוטרמן ואת המתח הקשה השורר בינו לבכירי הסיעה.

לטענת גפני, לא ניתן לטעון טענות ממוניות כנגד גוף פוליטי שמקבל את החלטותיו על פי הנחיות גדולי הדור.

לאחר הדיון שיגר בית הדין את החלטתו על פיה המינוי תקף וכאשר יושלמו ההליכים מול משרד הפנים ישוב וידון בנזק הממוני שנגרם לפריינד, באם ידרש לכך. כאמור- לאחר פעילותו של גפני אישר משרד הפנים את המינוי וכעת נותר לראות האם פריינד ישוב ויתבע בבית הדין את הנזק הממוני שלטענתו נגרם לו.
מודיעין עילית משרד הפנים דגל התורה סגן גוטרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד