כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

דרעי מיישר קו: תומך במיכאלי, מועמד מחנה ישי

אמש עוד נמנע דרעי לומר במי יתמוך לתפקיד יו"ר הסיעה, במחנה ישי לעומת זאת תמכו במוצהר בחה"כ מיכאלי • כעת היו"ר הצטרף

חבר הכנסת מיכאלי, בועז בן ארי
חבר הכנסת מיכאלי, בועז בן ארי

יו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי הודיע היום (א) בצהריים כי מי שימלא את מקומו של אריאל אטיאס שפרש מהכנסת בתפקיד יו"ר הסיעה יהיה ח"כ אברהם מיכאלי. מיכאלי נחשב למועמד מחנה ישי, ומיום חמישי שעבר פעל עבורו במרץ חבר הכנסת ניסים זאב, שאף שוחח ארוכות בעניין עם שאר החכי"ם.

יצויין, כי הודעתו של דרעי באה לאחר שח"כ אלי ישי, הודיע אתמול על תמיכה במועמדותו של מיכאלי לתפקיד. ח"כ ישי אף התקשר ביום חמישי למיכאלי והודיע לו על תמיכתו בו לתפקיד. לאחר שח"כים נוספים הצטרפו למהלך החליט דרעי שלא להתנגד והודיע על מינויו לתפקיד.

בחדרי חרדים אף פנה אמש לדרעי בניסיון להבין מי המועמד שלו לתפקיד, אך במחנה דרעי נמנעו מלהגיב ואמרו כי דרעי יחליט בימים הקרובים. היום, כנראה בגלל ההתגייסות סביב חה"כ מיכאלי, ובגלל הרצון שלא לעורר מהומות בתוככי הסיעה, החליט דרעי להביע תמיכה במומדותו של מיכאלי.

״ח״כ מיכאלי הינו מהחכי״ם החרוצים והיעילים במשכן הכנסת, והוכיח כבר בעבר את יכולותיו הגדולות במילוי תפקיד זה, הצלחתו היא הצלחת כולנו״. אמר דרעי.

בתוך כך, הבוקר נכנס לתוקף מינויו של יואב בן צור כחבר כנסת במקומו של אריאל אטיאס שפרש. למרות שההשבעה תתקיים באופן רשמי רק בישיבת המליאה בהמשך השבוע, כניסתו הרשמית לתפקיד בעקבות כך שהוא ממוקם במקום ה12 ברשימת ש"ס לכנסת החלה כבר הבוקר בשעה 10 כשהתפטרותו של אטיאס נכנסה לתוקף.

בן-צור (נולד ב-1958), , אב לשבעה, סב לתשעה ומתגורר בשכונת הר נוף בירושלים. שימש כמנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני בשנים 2007–2013. הוא בעל כושר לכהן כרב שכונה ובעל תואר שני במנהל עסקים ובמנהל ציבורי. את שירותו הצבאי סיים בדרגת סרן (מיל'). החל מסוף שנות השמונים היה אחראי על קליטת עלייה בצפון הארץ מטעם משרד הדתות. ב-1993 נתמנה למשנה למנכ"ל המקומות הקדושים. ב-1997 מונה למנכ"ל החברה הממשלתית "המשקם", וכיהן בתפקיד עד 2007. ב-2005 מונה ליו"ר המועצה הדתית בירושלים וכיהן בתפקיד במשך שנה וחצי.
אלי ישי דרעי שס סיעה מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד