כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אביו של הנער בן ה-13: "הוא גסס מול עיני"

מוחמד קראקרה התלווה לאביו פאדי לעבודה ביום הראשון לחופש, פצמ"ר שנורה משטח סוריה הרג אותו במקום, אביו נפצע • אביו: "עדיין לא מבין ולא מעכל, כנראה נגזר עליו למות איתי כאן" • אמו מיררה בבכי: "לא מבינה איך נתתי לו לצאת לשם" • המורדים הסורים מאשימים את כוחות אסד • גורם בצה"ל: האירוע המשמעותי מאז מלחמת האזרחים • צפו

הפינוי מהמקום
הפינוי מהמקום

אביו של מוחמד בן ה-13 שנהרג בגבול מספר לתקשורת כי בנו הצטרף אליו ביום הראשון לחופש: "אני עדיין לא מבין ולא מעכל את זה, כנראה נגזר עליו למות איתי כאן".

פהמי קראקרה, שבנו (13) מוחמד נהרג מפגיעת הטיל בגבול סוריה מספר כי בנו התלווה אליו ביום הראשון לחופש: "אני עדיין לא מבין ולא מעכל את זה; כנראה נגזר עליו למות איתי כאן בצפון". אמו מיררה בבכי: "לא מבינה איך ננתי לו לצאת לשם".

מחלקת ההסברה של המורדים הסורים באזור קוניטרה פרסמה הודעה בעקבות האירוע שבה הפנתה אצבע מאשימה לעבר כוחות אסד: "כוחות הכיבוש הפרסי שיגרו הבוקר הטילים מעמדת סריה סביידה על אחד הסיורים הישראליים ופגעו בו ישירות". עוד נכתב כי "מדובר בהפרה של ההסכמים הבינלאומיים שכבר התבצעה כמה פעמים".

בסוכנות הידיעות רויטרס ציטטו גורם בדובר צה"ל, שלפיו לא ברור האם הרכב נפגע ממטען צד או מפצצת מרגמה. "זהו האירוע המשמעותי ביותר שהיה לנו בגבול סוריה מאז תחילת מלחמת האזרחים במדינה", אמר.

צילום: שי וקנין, סוכנות תצפית





















הרוג סוריה פיגוע מורדים פצמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד