י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרובוקציה בירושלים: מרתון זומבה מול מגדל דוד

מאבק נוסף מול רה"ע ברקת: העירייה מתכוונת לקיים מרתון בן 2000 משתתפים מול חומות העיר • אריה קינג: "נסיר את החרפה"

מגדל דוד, פלאש90
מגדל דוד, פלאש90

ממשיך להיות סוער בעירית ירושלים: לאחר הסערות האחרונות שפרצו בעיריה מתברר כי האש בין ראש העיר לנציגים החרדים לא תשכוך במהרה - הבוקר הודיעה עירית ירושלים על פסטיבל ריקודים מול חומות העיר העתיקה סמוך לשער יפו. חבר המועצה אריה קינג הודיע על כוונתו להילחם בתוכנית כבר בישיבת הנהלת העיריה שתתקיים היום. הוא אף פנה לחברי המועצה החרדים וביקש את תמיכתם במאבקו כנגד הכוונה.

"אני מתכוון לדרוש להסיר את החרפה הזו", אמר קינג, "שתוכננה מאחורי גבינו וללא כל תיאום עם ההנהלה, ביודעם כמה רגיש הדבר מבחינתנו. אבקש את תמיכתכם בעמדתי לדרוש להזיז את האירוע למקום סגור".

"רוצים לרקוד?" הוסיף קינג "שירקדו בטדי, שירקדו ב"חוף" שבנו לעצמם במתחם התחנה, שירקדו ביער ירושלים. יש מספיק מקומות בעיר ממוזגים ומאווררים, לא חייבים בכל פעם מחדש לפגוע ברגשות תושבי העיר".

על פי התוכנית שהפיצה העיריה פסטיבל הריקודים צפוי להתקיים בימים הקרובים וישתתפו בו כ- 2,000 משתתפים מכל רחבי הארץ שצפויים ליטול חלק באירוע אותו היא מכנה "מרתון הספינינג והזומבה"

לפי הפירסומים, "אירוע הספינינג והזומבה הינו הגדול והמרשים בישראל, מרתון ייחודי, צבעוני וקצבי המתקיים בטיילת יפו אל מול חומות העיר העתיקה באווירה ירושלמית קסומה".

מרתון הספינינג והזומבה בירושלים צפויים ליטול חלק כ- 2,000 משתתפים.

"מרתון הספנינג יוקרן במעגל סגור על גבי חומות העיר העתיקה ועל מסכי ענק. בכל יום יתקיימו שני מקצים, החל משעה 19:00 ועד 23:00, כאשר בכל מקצה יובילו מדריכי הספינינג הבכירים של ירושלים מעל במה מסתובבת את מאות הרוכבים לחוויה אנרגטית ויוצאת דופן במיוחד."
מגדל דוד ירושלים מאבק ברקת קניג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד