י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'נוקאאוט' בקווינס: שני צעירים הותקפו במכות

שני צעירים חרדים הותקפו על ידי נערים גויים במכות רצח סמוך לביתם ברובע קווינס • התוקפים נלכדו

נוקאאוט. צילום ארכיון
נוקאאוט. צילום ארכיון

שני ילדים חרדים, אחד מהם יום קודם כניסתו לעול מצוות, שחזרו במוצ"ש מבית הכנסת בשכונת פארקוואי ברובע קווינס, הותקפו על ידי שלושה נערים גויים.

המקרה אירע כאשר השניים הגיעו לרחוב ביצ' 12 - סמוך למקום מגוריהם, הם הותקפו לפתע מאחור על ידי שלושה נערים לא יהודיים, שככל הנראה עקבו אחריהם. השלושה היכו את הילדים באגרופים בכל חלקי גופם עד שהם נפלו על הקרקע. מיד לאחר מכן נמלטו התוקפים מהמקום.

עד ראיה הזעיק את ארגוני 'הצלה' ו'השומרים', שהזעיקו גם את המשטרה. בעוד מתנדבי הצלה מגישים סיוע רפואי לנערים שנחבלו, החלו מתנדבי השומרים במרדף אחר התוקפים.

שלום קליין, מתנדב ארגון 'השומרים', מספר: "הגענו מיד לאזור האירוע, שהתרחש בסביבות השעה 9.45 בלילה במוצ"ש, התחלנו במרדף אחר הצעירים לאחר שעד הראיה אמר לנו לאיזה כיוון הם ברחו, ובאמת לכדנו אותם במרחק של שני רחובות ממקום האירוע".

המשטרה עצרה את השלושה לחקירה. המבוגר שבהם, בן 17, נעצר, ושני האחרים שוחררו באזהרה.

חבר מועצת העיר, דונובן ריצהרדס, שיבח את מתנדבי ארגון השומרים: "אנחנו לא נסבול שום מקרי תקיפה על אף אחד. אנשים צריכים לדעת שכאשר הם הולכים ברחובות שבשכונה שלנו - הם בטוחים". גם חבר בית המחוקקים פיליפ גולדפדר ציין כי המקרה חריג ובלתי מקובל בשכונת פארקוואי, שידועה כשכונה בטוחה שאין חשש ללכת בה בכל שעות היום והלילה, "אנחנו מתכוונים לעשות הכול כדי שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם", אמר.
תרגיל נוק אאוט פארקואיי קווינס הצלה גויים בר מצוה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד