י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"הפעילות הברוכה בכפר השיקומי ראויה להערכה רבה"

מנהל המרכז הרפואי 'ברזילי', ערך סיור לימודי בעלה נגב – נחלת ערן, לקראת הקמת היחידה השיקומית בבית החולים

"הפעילות הברוכה בכפר השיקומי ראויה להערכה רבה"

לקראת התרחבותו של המרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון והקמת יחידה שיקומית חדשה, הגיע מנהל המרכז הרפואי תא"ל במיל' ד"ר חזי לוי, לביקור רשמי בכפר השיקומי 'עלה נגב – נחלת ערן', על מנת ללמוד על דרכי הטיפול החדשניות בזקוקים לשיקום, כשבסיום הביקור הוסכם על המשך קידום שיתוף פעולה רפואי ייחודי, בין עלה נגב למרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון.

ראשי ומנהלי הכפר השיקומי 'עלה נגב – נחלת ערן', מייסד הכפר האלוף המיל' דורון אלמוג, ומנהלת הכפר גב' מסדה סקלי, קבלו את ד"ר לוי וערכו סיור מקיף בכפר, הציגו את עקרונות הטיפול הייחודיים שפותחו ב'עלה', לאחר ניסיון וידע של שנים רבות בידי מיטב אנשי המקצוע, ואת מחלקת השיקום החדשנית והמפוארת האמורה להיחנך בכפר במהלך החודש הבא.

מנהל המרכז הרפואי ברזילי סיפר, כי בקרוב תוקם גם במתחם בית החולים באשקלון, יחידת שיקום ובה בריכה הידרותרפית, אשפוז יום, ומחלקת שיקום אורתופדית-נוירולוגית, מה שהביא אותו לקיים את הסיור בעלה נגב וללמוד ולהחכים מאנשי המקצוע העוסקים בתחום.

בסיום הסיור, נערכה פגישת עבודה בה הוחלט על המשך קידום שיתוף הפעולה בין 'עלה נגב – נחלת ערן' למרכז הרפואי ברזילי, במסגרתו יגיעו בשבועות הקרובים אנשי המקצוע של ברזילי להתרשמות נוספת ולקבלת מידע על שלבי ההמשך בהקמת היחידה השיקומית בברזילי. מנכ"ל המרכז הרפואי 'ברזילי' ד"ר חזי לוי בירך את כל העוסקים במלאכת הקודש ואמר "הפעילות הברוכה ראויה להערכה רבה".

בהנהלת 'עלה נגב' מציינים, כי רמת המקצועיות בכפר השיקומי עלה נגב, מושכת מומחים רבים מרחבי הארץ והעולם, המבקשים ללמוד מניסיונם רב השנים של צוות 'עלה'. הכפר 'עלה נגב – נחלת ערן' הינו כפר שיקומי ייחודי מסוגו בעולם, אשר הוקם ע"י רשת "עלה" והוכרז בידי ממשלת ישראל כפרויקט לאומי. הכפר מציע בית חם, מקצועי, מכבד ואוהב לתינוקות, ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית משולבת בנכויות פיזיות קשות, מומים גנטיים ומחלות נרכשות.
מחלות ברזילי כפר ביקור רפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד