כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מוזס ביקר ברכבת הקלה: "צריך להמשיך ולפתחה"

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס ערך סיור ברכבת הקלה בירושלים עם מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד והנהלת החברה • כל הפרטים

מוזס ביקר ברכבת הקלה: "צריך להמשיך ולפתחה"
אוליביה פיטוסי

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס קיים סיור ב'דיפו' – מרכז הרכבת הקלה בירושלים ובמהלכו ביקר במרכז התפעול והאחזקה וקיבל הסברים מקצועיים על הליך השליטה והפיקוח במרכז הבקרה של הרכבת הקלה.

את ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס אירחו מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד, סמנכ"ל התפעול והשירות של החברה מר שי איזנברג ומנהל השיווק והדוברות ברכבת הקלה מר עוזאל ותיק.

מנכ"ל סיטיפס סקר בפני הרב מוזס את נתוני התפעול של הרכבת הקלה, סיפר על הצלחתה הגדולה ועל השיפורים והשדרוגים שנעשים מעת לעת וכן פירט על השינויים החיוביים שחוללה בעיר בהיבט התחבורתי, ההקלות המשמעותיות ברמות זיהום האוויר והרעש, הנגישות ועוד.

המנכ"ל ירון רביד ציין, בין השאר, כי בכל יום נוסעים ברכבת הקלה מעל 130 אלף נוסעים וכי כיום הרכבת מסיעה כרבע מכלל נוסעי התחבורה הציבורית בכל ירושלים.

ח"כ הרב מוזס התרשם מהסיור ומפעילות סיטיפס והרכבת הקלה וציין לטובה את השיפורים הרבים שנעשו בשירות לציבור בשנה האחרונה.

עוד ציין הרב מוזס כי נכדיו נוהגים לנסוע בקביעות ברכבת הקלה והוא מקבל מהם משוב חיובי על פעילותה וחשיבותה.

במהלך הסיור הובהר לח"כ הרב מוזס כי בניגוד לימי ההפעלה הראשונים אז סייעו בהפעלה ובתיחזוק הרכבת הקלה עובדים רבים מצרפת, הרי שכיום רובם המוחלט של העובדים במערך הרכבת הקלה הינם ישראלים בני כל המגזרים שהוכשרו לעבודות אלו.

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס: "הרכבת הקלה היום זה דבר מצוין. המהפכה שהרכבת הקלה עשתה בירושלים ראויה לכל שבח, ושמחתי לשמוע על התוכניות להתפתחות ולהכנסת שכונות נוספות לשירות. יש להוסיף ולפתח את הרכבת הקלה ולהמשיך במהפכה התחבורתית שהיא חוללה".

מנכ"ל 'סיטיפס' מר ירון רביד: "ח"כ הרב מוזס עוסק שנים בנושא התחבורה וער לצרכי הציבור. שמחנו לארח אותו ברכבת הקלה ולשמוע את נקודת מבטו על נושא התחבורה הציבורית בירושלים. אין ספק כי לרב מוזס בקיאות רבה בהיסטוריה של הרכבת הקלה עוד בתקופה שקדמה להפעלתה.

באשר להתפתחות הרכבת הקלה צודק הרב מוזס כי יש לפעול בכל הכוח לקידום ההארכות והקווים הנוספים. סיטיפס פועלת כל העת לביצוע שיפורים ושדרוגים לטובת הציבור בירושלים ושמחתי למצוא בח"כ הרב מוזס ידיד נאמן ושותף לדרך".





ביקור רכבת מוזס ביכלר יחצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד