י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

12 יום לחטיפה • 37 נעצרו בגדה; תג מחיר בי-ם

הלילה נסרקו 80 יעדים, ונעצרו 37 אנשי חמאס • הפרקליטות בוחנת הגשת כתב אישום נגד חה"כ חנין זועבי • צפו: תג מחיר בירושלים

צהל בחברון, פלאש90
צהל בחברון, פלאש90

שובו אחים: כוחות צה"ל סרקו הלילה 80 יעדים, ביצעו מעצרים של 37 מבוקשים, ופשטו על 7 משרדי חמאס. הפעילות נערכה בעיקר בג'נין, טול כרם וחברון, לא היו חריגים.

במהלך הימים הקרובים יקבל הרמטכ"ל החלטה על אופן שינוי הפעולה באזור חברון ובכל מקרה כוחות יפעלו במקום, אך ככל הנראה בסדרי גודל קטנים וממוקדים יותר.

קצין בכיר בצה"ל: "חג הרמדאן הוא לא מגבלה עבור הכוחות. פעלו במשך שנים תחת רמדאן עם הבנה ותשומת לב למרחב".

במהלך הלילה בפעילות צה"ל ותחנת מעלה אדומים בכפר עיזריה ואבו דיס נעצרו 8 חשודים בפעילות חבלנית עוינת עממית, והשתייכות לארגון עוין, נתפסו חומרי הסתה ואביזרים שונים להפגנות, כלל העצורים הובאו לחקירה בתחנת מעלה אדומים.

בתוך כך, הפרקליטות בוחנת בימים אלו האם לפתוח בחקירה נגד חברת הכנסת חנין זועבי, בחשד להסתה בדבריה לתכניות הרדיו והטלוויזיה, וממתינה לתשובות היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין.

המשטרה הגיבה ואמרה כי ההחלטה בדבר פתיחה בחקירה בגין הסתה מצויה בסמכות פרקליטות המדינה. המשטרה אישרה כי התקבלו מספר תלונות בעניינה של זועבי: "בסיום בחינת החומרים, הועברה עמדת ראש אגף חקירות, כי יש מקום לפתיחה בחקירה, עם כלל החומרים לפרקליטות המדינה כנדרש לעיון ולהחלטה".

בשכונת בית חנינא בירושלים נוקבו צמיגיהם של שלושה כלי רכב ומארבעה נוספים הוצא האוויר מהגלגלים, כמו״כ רוססו כתובות בספריי על שניים מכלי הרכב ״נקמה״, ״כל ערבי זה אוייב״. נפתחה חקירה.

תג מחיר בירושלים, צילום: רשת ב'




חמאס תג מחיר מבצע חטופים שובו אחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד