כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קמפיין סטיקרים בארה"ב: החזירו את הבנים

אלפי סטיקרים לרכבים מחולקים באזורים החרדים בארה"ב, מתוך מטרה להגב את המודעות לשלומם של שלושת החטופים

קמפיין סטיקרים בארה"ב: החזירו את הבנים

קמפיין מיוחד תחת הסלוגן "Bring Back Our Boys"(החזירו את בנינו) המשלב גם עצרות התפילה ומפגני תמיכה בארה"ב למען השבתם של שלושת החטופים מידי החמאס - יצא אתמול (א) עם חלוקת סטיקרים למכוניות, שהודפסו בצבע כחול לבן והופצו בכל חנויות המזון הכשרות בעיר לייקווד. ממחר יחולקו הסטיקרים גם בשכונת בורו פארק ובפלטבוש.

יוזמי הקמפיין אומרים כי המטרה היא להעלות את המודעות הציבורית לחטיפתם של הילדים, שאחד מהם מחזיק גם באזרחות אמריקנית.

"במהלך הימים שאחרי החטיפה, הרגשנו שצריכה להיות הגברת המודעות לחטיפה. להדגיש את העובדה שהבנים האלה שנחטפו הם ילדים רגילים חפים מפשע, כמו כל אחד מהילדים שלנו, ואנחנו רוצים שכל אחד יתייחס לשלושת החטופים כאילו היו ילדיו, כדי שישיבו אותם בחזרה", אמרו יוזמי הקמפיין.

בשלב ראשון חולקו הסטיקרים בלייקווד בפיצריות, בסושייה ובמרכולים החרדיים. היום כבר ניתן יהיה להשיג אותם בחנויות האוכל גם בשכונות החרדיות בברוקלין.

לדברי היזמים: "כבר ביום הראשון אזלו הסטיקרים בחנויות, אנחנו מדברים על אלף סטיקרים שאזלו מיד. נכון שלא כולם מסכימים עם הסטיקר, ואלו בעיקר חסידי סאטמר והחסידויות האנטי ציוניות שטענו כי מדובר בסטיקר ציוני. אותן חנויות בבעלות חסידית אנטי ציונית שסירבו לקבל את הסטיקרים לחלוקה, טענו כי הם מתפללים יום יום להשבת הבנים, אבל לשים סטיקר כחול לבן הינו אקט ציוני מבחינתם, ואנחנו מכבדים את רצונם.

"אנחנו מקווים להגיע עם הקמפיין לכל מקום בארה"ב שבו ישנם יהודים. המטרה היא לא לתת לאנשים להיכנס לאדישות ולהמשיך לפעול".

במקביל, מנהלי הקמפיין בפלורידה מחתימים באמצעות האינטרנט עצומה שקוראת לנשיא אובמה להצטרף למאמץ לשחרר את הילדים. העצומה, שנפתחה רק אתמול בפייסבוק, כבר צברה יותר מ-1500 חתימות.
לייקווד מחאה סטיקרים למכוניות השיבו את הבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד