י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מאמא ג'ובס: מתחם דיגיטלי עם משרות לאמהות

מתחם חדש וחינמי מבית שילב יסייע לאימהות צעירות באיתור עבודה מתאימה לאורח חייהן, שתשתלב עם גידול הילדים

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

כרשת המובילה בתחום התינוקות ומתוך הקשבה לאמהות הצעירות, שילב משיקה מתחם חדש וחינמי, בו היא מתווכת בין אמהות ומעסיקים. המתחם מציע מגוון רחב של משרות גמישות המתאימות במיוחד לאמהות וההשקעה בו נאמדת בכ-100,000 ₪

עשרות אלפי נשים בישראל מתקשות להשיג עבודה אשר תתאים לאורח החיים החדש שלהן כאמא. בחלק ניכר מהמקרים, הארגונים לא מצליחים להגמיש את היקף המשרה כדי שזו תאפשר לאמהות לצאת אל ילדיהן, דבר שלבסוף מסתיים בפיטורין ובתוספת של אלפי אמהות למעגל מחפשות העבודה. המתחם החדש, אשר יפעל למעשה מתוך עמוד הפייסבוק של שילב שבו חברים כ-100,000 גולשים, אמור לסייע במציאת פתרונות תעסוקה הולמים ולחבר בין האמהות ובין הארגונים הנמצאים בתהליכי גיוס.

המתחם הינו שירות חינמי למעסיקים ולמחפשות העבודה.

בין הארגונים אשר כבר פרסמו במתחם משרות המיועדות לאמהות ניתן למצוא את פרטנר, ישראכרט, יבואני רכב, בנקים, משרדי עריכת דין וגם כמובן את רשת שילב ועוד ארגונים נוספים. המתחם והמשרות יקודמו בשוטף בקרב קהל יעד רלוונטי ויאפשר חשיפה רחבה וממוקדת יותר למגוון רחב של ארגונים הנמצאים בתהליכי גיוס עובדים.

יהודית לרר, סמנכ"ל השיווק של רשת שילב: "כחלק מחגיגות 40 שנה לשילב ומתוך ניסיון לסייע לכל אותן אמהות, השיקה הרשת את המתחם הדיגיטלי אשר יאפשר ליותר ויותר נשים לשלב בין אמהות לקריירה. שילב תמשיך לייצר ערך עבור לקוחותיה באמצעות מהלכי חדשנות נוספים גם בעתיד."

על פיתוח הקונספט של המתחם ויישומו אמונים Open ו-twentythree.



קישורים:
לכניסה למתחם:
כסף נשים תעסוקה מאגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד