כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אלמנתו של ברוך מזרחי: "עונש מוות למחבלים"

הדס מזרחי, אלמנתו ברוך ז"ל, הגיבה לפרסום אתמול על לכידת רוצחי בעלה, ממשוחררי עסקת שליט • "מחבל שרוצח ומבצע פיגועים נפשעים צריך לגזור עליו עונש מוות" • "אם לא היה להם קלף מיקוח - בעלי עדיין היה חי" • על התחושות כששמעה על תפיסת הרוצחים: "אין הקלה, זה אותו דבר. אנחנו פצועים פיזית ונפשית" • "אין בזה נחמה" • כואב

אלמנתו של ברוך מזרחי: "עונש מוות למחבלים"
פלאש90

הדס מזרחי, אשתו של נצ"מ ברוך מזרחי הגיבה על הפרסום על כך שלוחמי הימ״מ לכדו את המחבל שרצח את בעלה בציר תרקומיא על כביש 35. בראיונות לתקשורת היא אמרה חד משמעית: "למחבלים מגיע עונש מוות", והוסיפה הבוקר לערוץ 10: "זה עצוב מאוד שצריך לשחרר חטופים תמורת מחבלים, מחבל שרוצח ועושה פיגועים נפשעים פשוט צריך לגזור עליו עונש מוות".

כזכור, אמש הותר לפרסום כי בעקבות מידע מודיעיני מדויק שהתקבל משירות הביטחון הכללי, אותר לפני כחודש וחצי בז' אייר המחבל בביתו שבכפר אידנה. כוח ימ"מ הגיע למקום, כיתר את הבית וכרז למחבל לצאת. המחבל הסגיר את עצמו ללא התנגדות. המחבל, כך הסתבר, היה ממשוחררי עסקת גלעד שליטץ

מיד עם פרסום המעצר אמרה האלמנה לגלי צה"ל: "אם לא היה להם קלף מיקוח בעלי היה חי. עונש מוות הוא הפתרון למחבלים. אנחנו רוצים לקוות שמדינת ישראל תיתן עונש כזה למחבלים"

הבוקר סיפרה הדס מזרחי, אלמנתו של ברוך ז"ל, לערוץ 10 על התחושות הקשות: "מבחינתנו זה אותו דבר. מאז הפיגוע הילדים ואני קיבלנו את זה מאוד קשה. אנחנו פצועים פיזית ונפשית. זה שתפסו אותם זה מנחם ולא מנחם", הנחמה היחידה שהיא מוצאת במעצר הזה, כך אמרה, היא העובדה שהמחבלים לא יוכלו לבצע את זממם שוב.

"זה עצוב מאוד שצריך לשחרר חטופים תמורת מחבלים. מחבל שרוצח ומבצע פיגועים נפשעים צריך פשוט לגזור עליו גזר דין מוות", הוסיפה מזרחי. "במקרה שלנו המחבל כמעט לא ריצה עונש וישר חזר ורצח עוד".

הדס התייחסה למצבם של החטופים: "אני מחבקת אותם ומתפללת שיימצאו בריאים ושלמים. אני מקווה שימצאו אותם ולא תהיה שום עסקה תמורת שחרורם", אמרה.

נצ"מ ברוך מזרחי ז"ל נרצח בפיגוע ירי סמוך לצומת תרקומיא בערב פסח י"ד ניסן, בעת שהיה עם בני משפחתו בדרכו לחגוג את ליל הסדר. נצ"מ מזרחי, שימש ראש מדור באגף המודיעין של המשטרה וסגן אלוף במיל' ביחידת 8200.

ברוך ז"ל היה שותף משמעותי בעיצוב מחלקת הסיגינט ובבניית מערך כוח האדם בתחום הטכנולוגיה המבצעית במשטרת ישראל. בצנעה ובחשאיות תרם תרומה ניכרת למאבקה של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת ובפשיעת הסייבר על סוגיה. מעבר לתפקידיו הרשמיים, הוביל פרויקטים רבים בתחום התמחותו, הטביע את חותמו במגוון רחב מאוד של תהליכים ותרם תרומה רבת ערך למשטרת ישראל ולאזרחי מדינת ישראל.
מזרחי רצח תרקומיא שחרור מחבלים אלמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד