י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גפני בשיחות סגורות: "דגל נצחה במודיעין עלית"

"אחרי שמשרד הפנים אישר את המינוי, אנחנו ניצחנו", התייחס גפני למאבק מול גוטרמן בעיר הליטאית, "כעת נשארה תביעה פרטית"

גפני בשיחות סגורות: "דגל נצחה במודיעין עלית"
פלאש 90

ח"כ משה גפני התייחס היום בשיחות סגורות בכנסת לאישור משרד הפנים את תפקיד הסגן במודיעין עילית ואמר כי מבחינתו הסיפור נגמר.

"דגל התורה נצחה באופן סופי במודיעין עילית", אמר גפני. "מבחינתי", הוסיף, "הסיפור הזה מאחורינו. היה נגדינו תביעה על רקע פוליטי וניסיון לקחת מאתנו תפקיד ששייך לנו, הניסיון הזה לא צלח לאחר שמשרד הפנים אישר באופן מלא את התפקיד לגולדברג למרות הקשיים שניסו להערים בפנינו. וכעת כל שנותר היא תביעה ממונית בלבד שתתנהל בין פריינד לגולדברג. זה לא קשור לתנועה - זו תביעה אישית".

"אגב", הוסיף גפני, "להערכתי הוא יזכה בה לחלוטין אבל זה כבר ענין אישי שלו ואני אכן מאחל לו כך.

כזכור, בסוף השבוע שעבר אושר באופן סופי ע"י משרד הפנים תפקיד הסגן במודיעין עילית, זאת לאחר דיון ארוך שהתנהל בין הסגן הממונה גולדברג לנציג אגודת ישראל טוביה פריינד שטען שהתפקיד הובטח לו.

הוויכוח - שהגיע עד לשערי בית הדין המקומי - הסתיים בפסיקה כי לאחר שהמינוי יושלם יוכלו הצדדים באם ידרשו לחזור ולדון בנזק הממוני שנגרם לפריינד. אולם, עתה מתברר, כי בניגוד לתביעה שהתנהלה עד כה בה היתה תנועת דגל התורה מעורבת כגוף פוליטי שהגן על המינוי של נציג התנועה - כעת ראשי התנועה רואים בדיון - דיון ממוני גרידא שנוגע לפריינד וגולדברג בלבד.
גוטרמן גולדברג פריינד מודיעין עלית גפני דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד