כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

פרס של 3000 דולר למוצא את תוקף הילד החרדי

ןילאמסבורג מודאגת: המשפחה מבטיחה 3000 דולר למי שיביא ללכידת תוקף הילד בן 14 על רקע אנטישמי • כל הפרטים

ילדים חרדים בויליאמסבורג
ילדים חרדים בויליאמסבורג

משטרת ברוקלין חוקרת תקיפת ילד חרדי בן 14 ביום חמישי שעבר. עסקנים בכירים בשכונת ויליאמסבורג הבטיחו אתמול (ב') פרס של 3000 דולר למי שיביא אינפורמציה על הצעיר שתקף באנטישמיות ופצע ביום חמישי האחרון נער חרדי תושב השכונה בן 14.

המקרה אירע ביום חמישי בערב. בשעה 8 קיבלו במוקד הצלה ויליאמסבורג והשומרים, קריאה על נער חרדי שהותקף על רקע לאומני ונפצע באזור שכבר אירעו בו בעבר מקרים אנטישמיים.

מתנדבי הצלה שהגיעו למקום טיפלו בילד ובו זמנית הזעיקו מתנדבי השומרים, את המשטרה. הילד סיפר לשוטרים כי היה בדרכו לבית כנסת כאשר צעיר כבן 30 שהיה רכוב על אופניים עצר והעיף לו שני אגרופים בפניו.

עד ראיה סיפר למשטרה כי הצעיר התוקף היכה את הנער באגרופו בפניו תוך שהוא משמיע קריאות נאצה נגד היהודים, התוקף נמלט מהמקום. הנער מיהר לרדוף אחר התוקף, בדרך הבחין הנער בשוטר פנה אליו וביקש את עזרתו. להפתעתו סירב השוטר לרדוף אחר התוקף ואמר לנער "לך הביתה ותגיד להורים שלך שיגישו תלונה" .

שוטרים שהגיעו למקום האירוע ותחקרו עדי ראיה קבעו כי אכן מדובר על תקיפה על רקע לאומני והעבירו את החקירה למחלקה המיוחדת המטפלת בפשעים מסוג זה.

השוטרים גם בדקו סרטי אבטחה מבניינים באזור במטרה לזהות את התוקף. עסקנים מקומיים טוענים כי במהלך החודשיים האחרונים הותקפו באותו אזור לפחות 12 ילדים מחלקם אף נגנבו האופניים, עד כה המשטרה לא עשתה שום דבר בנידון.

חבר מועצת העיר סטפן לווין אמר ביום שישי כי הוא מאוד מודאג מתקיפת הנער הצעיר: "אנחנו נדרוש מהמשטרה לעשות כל שביכולתה ללכוד את התוקף".
וילאמסבורג ילד חרדים אטינשמיות פרס כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד