י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מחסור חמור בדם • היום התרמת דם במאה שערים

מחסור חמור במנות דם בבנק הדם הביא ליוזמה: לב מלכה בשיתוף עם לאומית שירותי בריאות תקיים היום התרמת דם במאה שערים • כל הפרטים

התרמת דם. צילום: ארכיון
התרמת דם. צילום: ארכיון

בעקבות מחסור חמור במנות דם בבנק הדם, המסייעים מדי יום למאות ואלפי חולים ברחבי הארץ, דבר אשר עלול לגרום לדחיית ניתוחים רבים לעשרות אנשים הממתינים בקוצר רוח, תקיים היום יום שלישי 'לאומית שירותי בריאות' בשיתוף עם ארגון 'לב מלכה' התרמת דם מרכזית במרכז הרפואי החדש של 'לאומית שירותי בריאות'- 'מאה שערים'- רחוב זוננפלד 3 בשכונת בית ישראל בירושלים. בין השעות 18:00- 22:30.

ארגון 'לב מלכה' קוראים לכלל הציבור לבא וליטול חלק במצווה זו, אשר מסייעת להצלת חולים הזקוקים לעזרה ובכך גם למנוע דחיית ניתוחים לעשרות אנשים הממתינים בקוצר רוח. במסגרת הערכות נערכים בצוותים מתוגברים עם עשרות מתרימי דם שיגיעו במיוחד בכל רחבי ארץ. וכן, בכיבוד קל לקהל התורמים.

בארגון 'לב מלכה' מדגישים כי ההתרמה תתבצע תוך כדי הקפדה ושמירה על כל כללי הצניעות המקובלים. ההתרמה מיועדת מגיל 17 באישור הורים, ומגיל 18 עם תעודת זהות או דרכון.

יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן אברמן מסר: "כי כל מנת דם יכולה להציל 4 אנשים שונים". הרב עקיבא ברגמן מנהל המרכז הרפואי 'מאה שערים' אמר: "לאומית שירותי בריאות' רואה לעצמה זכות לעזור לקהילה במבצע התרמת דם. כולנו מקווים כי התרמה תצליח מעל המשוער".

בתוך כך, התרמת דם נוספת תתקיים השבוע ביום חמישי במרכז הרפואי של 'לאומית שירותי בריאות'- 'רמות פולין'- במרכז המסחרי ברחוב תפארת רמות 81 בירושלים. בין השעות: 23:00- 19:00.
התרמת דם מחסור לאומית התרמה אהרן אברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד