כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אומן ראש השנה: פרוש ישב עם השר ליברמן

ח"כ מאיר פרוש הגיע יחד עם רבני ברסלב לפגישה עם השר אביגדור ליברמן על מנת להיערך לנסיעה לאומן בראש השנה • כל הפרטים

מאיר פרוש, פלאש90
מאיר פרוש, פלאש90

בפגישה שנערכה על רקע המצב השתתפו מלבד פרוש עצמו גם ראשי העיריות מטעם שלומי אמונים רובינשטיין מביתר עילית, וישראל פרוש מאלעד. כמו"כ יו"ר המזכירות של חסידי ברסלב נחמן בנשעיה.

במהלך הפגישה ביקש ח"כ פרוש מליברמן "דלת פתוחה מהשר", בחודש תשרי בכדי לכסות על כל הבעיות שעלולות להיווצר עקב המצב המדיני והביטחוני המתוח. "לכן כינסנו את הפגישה", אמר פרוש בכדי שהנסיעה תתנהל כשורה וללא תקלות.

"אני מקבל מידי שנה פניות רבות לקראת הנסיעה והמאמצים שהכל יתנהל כשורה לא פשוטים. נכון שבסופו של יום הכל בא על מקומו בשלום, אך בכל אופן ישנן חריקות בדרך להסדרת הבעיות".

הרב נחמן בנשעיה יו"ר המזכירות ציין לשבח את משרד החוץ העושה ככל יכולתו עבור הנוסעים לאומן. בדבריו ציין כי "הדבר נכון שבעתיים מאז שהשר הנוכחי נכנס לתפקידו, והרבה בזכות אנשי השר, ר' אבי אבוחצירה, ור' לוי אדרעי שדלתם פתוחה ואוזנם קשובה".

בסיום הפגישה הביע הרב בנשעיה יו"ר המזכירות את תודתו לשר החוץ אביגדור ליברמן ואמר כי "לאחר הפגישה אנחנו מרגישים שיש לנו דלת פתוחה לכל הבעיות שעלולות לצוץ במהלך חודש תשרי". הרב בנשעיה הביע שביעות רצון מדברי השר שאכן ייעשו כל המאמצים שאכן המסע לאומן יתנהל כשורה.

הגר"א קעניג מרבני קהילת ברסלב שהשתתף אף הוא בפגישה הדגיש בפני שר החוץ את העובדה שישנם מבין אלפי הנוסעים כאלה שבכדי להוזיל את מחירי הנסיעה נוסעים בדרכים ארוכות יותר, ויש צורך לפקוח עין שהכל יעבור כשורה בכל הדרכים המובילות לאומן.
פרוש ליברמן אומן בנשעיה ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד