ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חגיגה ב'גבעת זאב': שר השיכון חושף הסכם • צפו

ח"כ מאיר פרוש: "אין מקום טוב יותר שאפשר להציע היום לציבור החרדי מאשר 'רמת גבעת זאב'" • אינפורמטיבי

חגיגה ב'גבעת זאב': שר השיכון חושף הסכם • צפו



אישי ציבור רבים הגיעו השבוע לשכונת היוקרה 'רמת גבעת זאב' בכדי לחגוג את קבלת היתרי הבניה ותחילת עבודות הבניה במקום. האירוע התקיים בדירת פאר בגבעת זאב החדשה, הממוקמת למרגלות רכס ההר עליו עומדת לקום אי"ה השכונה המדוברת ביותר במגזר החרדי. האירוע התקיים בנוכחות שרים, ח"כים, אישי ציבור, ולצד תקרובת משובחת.

היתרי הבניה לשכונה התקבלו אך לאחרונה, לאחר מאמצים רבים של שרים וח"כים מול ראש הממשלה, להסיר את הקפאת הבניה שהייתה במקום ולהעניק באופן מיידי את האישורים להתחלת הבניה. הסרת ההקפאה וקבלת ההיתרים גרמו לקורת רוח בקרב היזמים ומאות הרוכשים מהארץ ומחו"ל, המחכים בקוצר רוח להגשים את חלומם ולגור בשכונת היוקרה בהרי ירושלים.

אל הטקס החגיגי ב'רמת גבעת זאב' הגיעו בין השאר, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל שפעל רבות להסרת ההקפאה, ח"כ מאיר פרוש שפעל אף הוא רבות בנושא, ראש מועצת גבעת זאב יוסי אברהמי, ראש מועצת יש"ע לשעבר זאב חבר (זמביש), אישים נכבדים מהקונגרס היהודי-אמריקאי, אנשי מדיה ותקשורת ועוד.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, הדגיש בדבריו, כי הוא הכריז על הסכם גג, במסגרתו ישוחררו 2,500 יחידות דיור מידי שנה ב'רמת גבעת זאב', מה שיהפוך אותה לאחת הערים הגדולות והמפותחות בישראל. לדבריו, הקרקעות הנדיבות והמיקום האסטרטגי בין ירושלים לתל אביב ממצבים את השכונה כאחד הנכסים האסטרטגיים של המדינה ואחד המיקומים היותר טובים שיש לציבור לרכוש דירה".

ח"כ מאיר פרוש ציין בדבריו, כי הוא רואה את שכונת 'רמת גבעת זאב' כמקום אידיאלי לציבור החרדי, והוא ייאבק ויילחם בכל פעם שיצטרכו אותו, למען המשך פיתוח ושגשוג השכונה. הרב פרוש הדגיש כי "אין מקום טוב יותר שאפשר להציע היום לציבור החרדי מאשר 'רמת גבעת זאב'".

ראש מועצת גבעת זאב, יוסי אברהמי, אמר כי 'רמת גבעת זאב' הופכת לאחת השכונות היקרות ביותר בישראל, והיא במגמה להפוך את המחירים ולהתייקר אף מעל ירושלים, הן בגלל המיקום הגיאוגרפי המעולה, והן בשל איכות החיים וסביבת המגורים המושקעת ורחבת הידיים. ראש המועצה הוסיף, "נעשה הכל, יחד עם משרד השיכון ומשרדי הממשלה הנוספים, להוציא לשיווק עוד ועוד יחידות דיור לשיווק בשכונה, כדי שמגמת המחירים לא תעבור את ירושלים. בנוסף, אנו עושים הכל להביא תקציבים נוספים כדי להפריח את מוסדות החינוך לציבור החרדי בשכונה".

'רמת גבעת זאב' הוא פרויקט הדגל של חברת ח.י.ש. נופי ישראל, המובילה בתחום הנדל"ן עם רקורד מוצק בפיתוח פתרונות דיור למגזר החרדי בישראל. בשכונה מגוון של אפשרויות מגורים: כ-150 יחידות דיור של בתים פרטיים צמודי קרקע, וכ-250 יחידות דיור גדולות במיוחד בבניה רוויה. השכונה מעוררת הדים רבים בארה"ב ובישראל כפתרון מגורים מושלם לעולים חדשים ולמשפחות איכותיות, וכעת עם קבלת היתרי הבניה יחלו בקרוב עבודות הבניה בשכונה.



















גבעת זאב פרוש אליטוב אירוע אריאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד