י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בא לעזרת חבר • גפני מגן על המשרד לשירותי דת

בדיון על מצבו של "הכותל הקטן" הותקף סגן השר בן דהן על תפקוד המשרד, גפני נחלץ להגן עליו: "זה לא המשרד המושחת ביותר"

הכותל הקטן, פלאש90
הכותל הקטן, פלאש90

גפני על המשרד לשירותי דת : "זה לא המשרד המושחת ביותר". את הדברים אמר ח"כ משה גפני במהלך דיון בוועדת הפנים על נושא הזנחת הכותל הקטן שברובע המוסלמי בירושלים.

הדיון עסק בשאלת הסמכות על הכותל הקטן, בן דהן טען כי הוא לא בסמכות המשרד לענייני דת, ועל כן ההזנחה לא באחריות המשרד, אך לעומת זאת טענו נציג משרד המשפטים כי הכותל הקטן כן תחת אחריותו. בלהט הוויכוח נשמעו דברי ביקורת על תפקוד המשרד לענייני דת.

ח"כ כלפה מהבית היהודי, ניסה להגן על חברו לסיעה בן דהן ולהדוף את הביקורת על תפקוד המשרד : "יש ביקורת על שירותי הדת אך יש גם דברים מאוד חשובים שקורים פה ואין להתעלם. קרוב לעשר שנים לא מונו רבנים בהתיישבות ועל כך מגיע יישר כח לרב אלי בן דהן. דבר נוסף, במציאות הישראלית יש את העניין של רבני הקהילות הם חוליה משמעותית בערים שעושים עבודת קודש וצריך לדאוג גם להם.

"בעניין שכר הרבנים המציאות עגומה הכי השכר הוא נמוך מאוד אי אפשר להתעלם מזה אני מבקש שוועדת הפנים יחד עם וועדת הכספים תסדיר את העניין של שכר הרבנים"

ח"כ גפני הוסיף בתגובה: " תפסיקו כל הזמן רק להתעסק בדברים שהם לא בסדר בשירותי הדת. זה לא המשרד המושחת ביותר ולא המשרד עם התקציב הגדול ביותר."
גפני בן דהן כותל דתות רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד