כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בנט זועם: נתניהו זרק את אריאל מהקבינט

שמח בקבינט • נפתלי בנט הגיע מלווה באורי אריאל לקבינט המדיני בטחוני • נתניהו סירב לאפשר לו להיכנס ובנט דורש התנצלות

בנט זועם: נתניהו זרק את אריאל מהקבינט
פלאש90

שמח בקבינט: בישיבת הקבינט המדיני בטחוני שהתכנס הערב (רביעי), פרץ עימות בין ראש הממשלה לשר הכלכלה נפתלי בנט שהגיע לישיבה מלווה בשר השיכון אורי אריאל שאינו חבר בקבינט.

אורי אריאל התבקש על ידי נתניהו לעזוב.

מספר שעות קודם הישיבה הודיע בנט לנתניהו כי הוא מתכוון להגיע לקבינט מלווה באריאל כמשקל נגד לצירופם של השרים פרי ושטייניץ, ולדעותיהם הנוטות שמאלה, אך נענה כי ראש הממשלה מתנגד לכך.

לטענתו של בנט השרים פרי ושטייניץ אינם חברים בקבינט ובכל זאת נוכחים בישיבות, אך נתניהו בפתח ישיבת הקבינט דרש מאריאל לצאת. בתגובה לכך יצא בנט יחד עם אריאל אך שב כעבור מספר דקות לבדו כדי להשתתף בישיבה.

בסביבתו של בנט הביעו זעם על התנהלותו של ראש הממשלה ואמרו כי הם מצפים להתנצלות מצידו של ראש הממשלה: "כך לא מתנהג ראש ממשלה עם שריו" אמרו.

בישיבה הוחלט להמשיך בפעולות נרחבות בשטח לאיתור שלושת הנערים החטופים. בנוסף הוחלט לבחון שורה של צעדי פעולה נגד העברת כספים מהרשות הפלסטינית למחבלים הכלואים על ביצוע פיגועי טרור.

היום התקיימו דיונים מקדימים בהם נתבקש מעצרם המחודש של אסירים אשר שוחררו, בטרם ריצו את מלוא עונשם, במסגרת העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. עצורים אלה נעצרו מחדש בימים האחרונים.

הדיונים התקיימו בפני הוועדה לבחינת הפרת תנאי הקלה בעונש על תנאי, היושבת בבית המשפט הצבאי שומרון. ועדה זו דנה ב-21 בקשות שעניינן ביטול ההקלה בעונש של האסירים לנוכח הפרת תנאי שחרורם. במהלך הדיון, ובהסכמת סנגוריהם, נקבעו מועדים לשמיעת הבקשות ולקבלת ההחלטות לגופן.

גורמים צבאיים אמרו כי במסגרת מבצע "שובו אחים" נעצרו 58 עצורים שעונשם הוקל במסגרת העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. עניינם של עשרה מן העצורים מטופל על-ידי פרקליטות המדינה, יתר 48 העצורים מטופלים על-ידי הפרקליטות הצבאית. עד כה הגישה התביעה הצבאית בקשות בעניינם של 45 עצורים.

על פי דיווחי הפלסטינים, מאז תחילת המבצע, צה"ל הרג שישה פלסטינים בגדה המערבית.
ישיבה אריאל ראש ממשלה קבינט בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד