כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הערב ביד אליהו: הילולת הרבי מחב"ד זצ"ל

לקראת יום ההילולא העשרים של האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל: למעלה מרבבת חסידי חב"ד יתעוררו ויתחזקו הערב ב'יד אליהו' • כל הפרטים

הערב ביד אליהו: הילולת הרבי מחב"ד זצ"ל

מאות אלפי חסידי חב"ד, תלמידיו ומוקיריו של כהאדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, משלימים בימים אלו את ההכנות לרגל יום ההילולא העשרים, שיצוין בשבוע הבא, ג' בתמוז.

הערב (ה'), מקיים מרכז צעירי אגודת חב"ד בארץ-הקודש עצרת התעוררות מיוחדת לקהל חסידי חב"ד מרחבי הארץ, בהיכל 'יד אליהו' בתל אביב. במהלך העצרת המיוחדת יוקרנו מראות נדירים מהליכותיו בקודש ומדברי תורתו העמוקים של האדמו"ר בכל מכמני התורה, ינוגנו ניגוני הקודש של הרבי זצ"ל בליווי תזמורת חסידית, ויושמעו דברי התעוררות על התחזקות בהליכה באורחותיו אשר הורה נצח סלה ועד.

העצרת תתקיים במעמד גדולי התורה ורבני בית הדין רבני חב"ד בארץ הקודש. העצרת תיפתח בתפילת ערבית ובלימוד חלק ממאמר 'ואתה תצווה', כנהוג, ובמהלכה יישמעו דברי התעוררות מהאורחים המיוחדים: שליחו של האדמו"ר זה חמישים שנה ומקים עולה של תורה במדינת מינסוטה שבארה"ב, הגאון רבי משה פעלער; הרה"ג ר' חיים-שאול ברוק, ראש מכון ההוצאה לאור של תורת האדמו"ר, לצד גדולי הרבנים והמשפיעים מארץ-הקודש.

הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד בארץ-הקודש, אומר כי "ההתעוררות הרבה הקיימת בחסידות חב"ד בהתקרב יום ההילולא העשרים, תנותב להעצמת הפעילות של חסידי חב"ד בהפצת היהדות, התורה ומצוותיה, והבאת המצוות החיוניות שהאדמו"ר זצ"ל ביקש והורה להפיצם לכל חלקי העם, כשפעולות אלו בוודאי יזרזו את ביאת הגאולה, כדברי הרמב"ם "עשה מצוה אחת הרי הכריע את עצמו ואת כל העולם כולו לכף זכות, וגרם לו ולהם תשועה והצלה".

ובתוך כך, עשרות אלפים צפויים לעלות בימים הקרובים לציונו של הרבי שבניו-יורק, ולהשתתף בשורה של התוועדויות וכנסים לרגל היום הקדוש.

תורים ארוכים ישתרכו במשך עשרים וארבע השעות של יום ההילולא, ליד ציונו שבבית-החיים 'מונטיפיורי' בניו-יורק, כאשר רבבות חסידי חב"ד והמוני בית-ישראל יעלו להשתטח על הציון ולהעתיר תפילה על הפרט ועל הכל סמוך לציונו של מליץ היושר וגדול אוהבי ישראל.
הרבי מחבד הילולא עצרת יד אליהו חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד