ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הכל בשביל ה'פרנסה' • על השמאל הישראלי

הם המתעדים, המשכתבים וספקי החומר לדעת הקהל בעולם, מוציאי דיבת הארץ שבשמאל הישראלי, הניזונים מתרומות • טור

הכל בשביל ה'פרנסה' • על השמאל הישראלי

בשעה ששורות אלו נכתבות, החיפושים אחר הנערים החטופים בעיצומם. אנו מקווים, מתפללים ומייחלים שיימצאו ובקרוב, בריאים בגופם ושלמים ברוחם. ברכה מיוחדת לכוחות הבטחון שפועלים בשטח בתנאים קשים, עלו הצליחו ופועל ידיכם יצליח.

מטבע הדברים, ״מקהלת השמאל״ הלעומתית עדיין מהוסה, אך מתארגנת.
י
ריב אופנהיימר, מנכ״ל ״שלום עכשיו״, מתראיין, מאשים, מבקר, עדיין בזהירות רבה. אין לו את העוז והאומץ הנפשי לומר למממניו, נותני פרנסתו:

״כשמחפשים לא מאשימים!"

אצל יריב ועוד תועמלני שמאל, זו שאלה של פרנסה! יריב אופנהיימר ורבים אחרים, מכלכלים ביתם, תומכים בילדיהם, מבלים בטיסות טרנס אטלנטיות, במסעדות ובמלונות פאר, על חשבון כספי תמיכה, מ'קרנות' עלומות אנטי ישראליות אנטי ציוניות, בעיקר מאירופה הצפון מערבית, השונאת ומתעבת את ישראל והישראלים.

בעבר, 'אנשי ירושלים' התפרנסו מ'מעות חלוקה', שקובצו בעמל רב מיראים ושלמים באירופה וארה״ב שהוזילו מהמעט שיש להם, בכדי להחזיק את יהדות ויהודי ארץ ישראל. ה'חלוקה' הייתה לצנינים, למשל ולשנינה, בקרב החלוצים וראשוני הציונים שחפצו להתפרנס מעמל ידיהם אידיאולוגית ומאסו ב״כספי החלוקה״.

'יהודי החלוקה' שחיו מתרומות מעבר לים, היו מבוזים, מושפלים, זכות בחירה למוסדות הציונים שהחלו להתכונן אז בארץ, חפצו שלא לתת להם. היום, מאה שנה אחרי, נכדיהם... גאים שלא לעבוד בעבודה יצרנית המפרנסת בעליה בכבוד, ומבכרים בכוונת מכונן ובדעה צלולה להתפרנס מכספי 'חלוקה' של אנטישמים מוצהרים, ״שונאים״ במקרה הטוב!

המימון מגיע דרך ועל ידי קרנות עלומות, המעוניינות וזו מטרתם הבלעדית להכפיש את שם מדינת ישראל והישראלים, תוך שיסוי כל גורם אפשרי ודה לגיטימציה. בדיעבד ובפועל קיימת פגיעה גם ביהדות אירופה ובכל מי או מה שיש בו סמן או סממן יהודי.

רק לפני שבוע נרגם אוטובוס ילדים קטנים שחזרו מתלמוד תורה באנטוורפן על ידי פורעים ערבים. הסיקור התקשורתי שואף לאפס. זאת לאחר אין ספור של פגיעות בעוברי אורח בעלי חזות יהודית בפאריז, מארסיי, בריסל, אנטוורפן ועוד. למעשה ברוב ארצות אירופה נמנעים יהודים מלהסתובב בפרהסיה עם כיפות וסימני זיהוי יהודיים. פועל יוצא ישיר, מהמערכת המשומנת והממומנת נגד ישראל, ישראלים, ויהודים.

ישנם שטוענים נחרצות, שלמעשה מדינות ערב ובפרט ערב הסעודית עומדות למעשה ובפועל מאחורי עשרות ומאות המיליונים המפרנסים את ״תעשיית השמאל״ בישראל ובעולם. הקרנות האירופאיות משמשות רק כסות וכיסוי, טענה שלא הוכחה.

מה שברור, ידוע ומוכח, אלפי איש, מנהלים, אנשי יח״צ, דוברים בשכר, צלמים, מקליטנים, עורכי מדיה, טוקבקיסטים מקצועיים בשכר, מפגינים מקצועיים שזו עבודתם, מתפרנסים וחיים יפה בישראל ומחוצה לה, מכספים ״עלומים״ שמוזרמים למטרה אחת ברורה, השחרת והכפשת שמה של מדינת ישראל בעולם.

הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, בעלת העיתונות החופשית היחידה במרחב, שלאויביה ושוללי זכות קיומה יש ייצוג נרחב וביטוי מלא בפרלמנט שלה, נאלצת חדשות לבקרים להוכיח את ״מה שאין בה״. תמיד היא המתגוננת במאבק על דעת הקהל בעולם, ״עלילות הדם של המאה ה-21״.

מוציאי דיבת הארץ ב'הארץ'
שמאלן ידוע, בעל טור קבוע בעיתון ל'אנשים לא חשובים', לא היסס במוצ״ש לרקוד על הדם ולטעון כאילו החטיפה משרתת את ישראל... הזוי.

גדעון לוי ימשיך להיות מרואיין ופרשן קבוע מבוקש בתוכניות האקטואליה והחדשות. בשם חופש הביטוי והצורך בשיסוי. את ברוך מרזל או את עו״ד איתמר בן גביר, לא תשמעו או תראו מעשה של קבע בתוכניות האקטואליה של הערוצים החשובים כמרואיינים בכורסת הפרשן, וודאי לא כחברי פאנל קבועים. קיצוניים!

הם קיצוניים??? גדעון לוי, יריב אופנהיימר, עמירה הס ועוד אוכלי קורצא לתיאבון, חסידי אומות העולם.

רוה״מ מוכיח וקורא תגר בצדק רב נגד התקשורת העולמית, שמתכחשת ונמנעת כמעט לחלוטין מסיקור החטיפה וגורל הנערים. גם כשהנושא כן אוזכר, זה בקצרה, בשולי החדשות ובעמודים הפנימים של חלק מכלי התקשורת העולמית, גם אז הכתבות והתמונות הינם של לוחמי צה״ל במלוא תפארת מדיהם הקרביים, קסדות וחגור מלא, כולל אמצעי הסוואה, המטרידים ו'מחפשים' בקרב אוכלוסיה אזרחית ״שוחרת שלום״ בשעות הלילה הקטנות.

את יידויי האבנים, הרוגטקות, בקבוקי התבערה המושלכים ומטעני החבלה שקדמו לחיפוש ומחייבים את התלבושת הקרבית ואת השעות שבהם ניתן להפתיע, לא מזדרזים להראות. גם לא את האמלחי״ם שמתגלים בחיפושים אצל ״שוחרי השלום״ בכמויות שניתן בהם לחמש צבא שלם, מדוע?

בראש וראשונה ״כי עשיו שונא ליעקב זו הלכה״. מלחמת הביאושים והשקרים שהשמאל מנהל נגד הממשלה הנבחרת בדעת הקהל העולמית, נושא פרי ומצליח. אולם בעיקר, כי השמאל בישראל הוא זה שקשור, מספק את החומרים, צילומים, כתבות, ראיונות, עם החקלאי הפגוע... או הילד שנפגע מרימון עשן. את חברו שיידה בקבוק תבערה, או ירה ברוגטקה בכדי לפגוע, הם לא מראיינים או מצלמים.

השמאל ודובריו המיומנים בשכר, הוא זה שמזין ודואג להוציא את דיבת ישראל ברבים. הם הצלמים, הם העיתונאים המקומים, הם המקליטים, ועורכי המדיה, הם ספקי החומר לתקשורת. התקשורת העולמית ניזונה מהם, שואבת מהם ומשכך פועלת ומדווחת לפי האג׳נדה שלהם. ברצונם, כתובת גרפיטי מטופשת של נער הוזה, מקבלת כותרות ומסוקרת מחוף לחוף, יותר מחטיפת נערים והחשש לגורלם. הם מספקים את כל החומר ודואגים לפרשנות המתאימה לאידיאולוגיה ולאג׳נדה. חטיפת הנערים לא משרתת את האג׳נדה של השמאל בישראל, אז אין סיקור ואין כיסוי בתקשורת עולמית.

הימין בהתארגנויות פרטיזניות והממשלה על ידי לשכת העיתונות הממשלתית, כשלו כליל במאמציהם לספק חומרים חליפים לתקשורת העולמית. אין להם את האמצעים הכלכלים, את המיליונים הדרושים לכך וחבל.

אני כועס עליהם. אני זועם עליהם. אך מבין מהיכן זה נובע! חז״ל שראו את הנולד כבר לפני אלפיים שנה ותיקנו עליהם ועל שכמותם תפילה מיוחדת. ״למינים ולמלשינים אל תהי תקווה״. כבר אז סבל העם היהודי מ'חנפים' ומוציאי דיבת ארצם ועמם, מקרב בניו, לפעמים טובי בניו. התורה כבר מעידה על ״כוחו הרע של הכסף״ בסילוף ושינוי דעתו של אדם. ״כי השוחד יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים״. באם אליל הכסף פועל כך אצל ״חכמים וצדיקים״, מה לנו כי נלין על תועמלני השמאל שההכפשה לחם חוקם, פרנסת בני ביתם והבטחת עתידם הכלכלי.

הקנאה בממשלה המכהנת והטינה האישית מעבירה גם אנשים חכמים ושקולים על דעתם. כבר במוצ״ש כשהעובדות עדיין היו בספק, ״כשל״ יו״ר האופוזיציה ח״כ בוזי הרצוג, ואיזכר את הקיפאון המדיני כ'סיבה' לחטיפה, כאילו צריך לספק סיבה למרצחים שפלים אלו. יועץ זריז ומנוסה יעץ לו לשתוק ומייד, בוזי לא חזר על הטעות שוב.

מוציאי דיבת הארץ רעה לפרנסתם ורווחת בני ביתם, עוטפים באידיאולוגיה את רוע מעשיהם. הכסף הגדול מחייב אותם לפרשן עובדות ולהמציא אידיאולוגית ואידיאות מתחדשות לבקרים. להתעלם מעובדות ברורות! מההסתה הפרועה בכלי התקשורת הערביים שמגיעה גם לספרי הלימוד מרמת הגן ועד לאוניברסיטאות! מדיבורים ומעשים של ערבים באיו״ש, חברון ושכם, ומאידך, לייחס לכל פעולה של נער פורע חוק באיו״ש, כוונה ברורה ואידיאולוגיה מאורגנת בחסות רבנים ומנהיגי ציבור.

הם גם ״לא נותנים לעובדות לבלבל אותם״ הם מוסיפים חטא על פשע, יוצרים ומביימים 'עובדות' מעשה יום ביומו, הדברים מוכחים ומתועדים. עיתונות לדוגמא 'פרבדה'. למי שלא מכיר או זוכר, בטאון המפלגה הקומוניסטית בברית המועצות לשעבר.

לדידם, הערבים ככלל ובעיקר מנהיגיהם, 'שוחרי שלום!' כולל מרצחים עם דם על הידיים, אותם צריך לשחרר ובמהרה מהכלא. הקלגסים היהודים, כוונתם תמיד להרע ולהזיק, גם לחקלאים תמימים. המתנחלים - פולשים אכזרים. הכל בשחור ולבן, אין גווני אפור.

הכסף יענה את הכל, יפריד בין אחים וידבק שונאים. כי מה לא עושים בשביל פרנסה????
אירופה אנטישמיות שמאל מימון גדעון לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד