י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"שופט באכזריות חולה סרטן שאסף צדקה"

ראב"ד 'העדה החרדית', הגר"מ שטרנבוך, התייחס בשיחתו השבועית לגזר הדין החמור שהוטל על הרב אורי לופוליאנסקי • "ראינו השבוע בערכאות שופט אחד רואה יהודי חולה סרטן אוסף כסף בשביל צדקה, ואומר שיושיבו אותו בבית הסוהר" • "השופטים שלהם גם משפטים אין להם" • האזינו לדברים החריפים

"שופט באכזריות חולה סרטן שאסף צדקה"

לראשונה מאז נשפט יו"ר 'יד שרה', הרב אורי לופוליאנסקי, לגזר דין חריג וקשה של 6 שנות מאסר בפועל, מתייחסים לפרשה גם ב'עדה החרדית'.

במהלך שיחה שמסר ראב"ד 'העדה', הגר"מ שטרנבוך, ביום רביעי בהיכל ישיבתו בשכונת רמות בירושלים, הוא התייחס לאכזריות ולחוקי הערכאות.



"השבוע פרשת חקת כמו שאמרנו 'זאת התורה', צריכים להתחזק בתורה, ראינו השבוע בערכאות שופט אחד רואה יהודי חולה סרטן אוסף כסף בשביל צדקה, ואומר שיושיבו אותו בבית הסוהר, אם ימות שם היה מת, מה לי הכא מה לי התם, היה מת גם כאן. כך באכזריות.

"זה מראה לנו, אנחנו הולכים לערכאות מדברים שיש להם איזה משפט, חוקים אין להם אבל משפטים יש להם, כמו שכתוב (תהילים קמ"ז כ') "ומשפטים בל ידעום", השופטים שלהם גם משפטים אין להם. בזה אנחנו נתחזק בתורה ואנחנו נודה לה' על שהבדילנו מן התועים, הבדיל אותנו מאלו הטועים, ונתן לנו תורת אמת וחיי עולם נטע בתוכנו, אז נזכה בעזרת ה' לגאולה השלמה אמן ואמן בקרוב".
אורי ראבד הקלטה התייחסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד