כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מצנע: מפלגת התנועה צריכה לעזוב את הממשלה

מספר 2 ב'תנועה' ב'פגוש את העיתונות': "דעתי שאנו צריכים לעזוב את הממשלה הבלתי אפשרית הזו"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

האם מפלגת 'התנועה' בדרך לצאת מהממשלה? ח"כ עמרם מצנע, מספר 2 ב'תנועה', אמר היום (מוצ"ש) כי המפלגה צריכה לעזוב את הממשלה באופן מיידי. את הדברים אמר מצנע בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2.

"אני חושב באופן אישי", אמר מצנע, "שהתנועה צריכה לצאת מהממשלה הבלתי אפשרית הזאת ולפעול לפירוקה. אני נמצא בתוך מפלגה, ואנחנו מקיימים מעת לעת דיונים ושיחות על הנושא. הצטרפנו לממשלה בשנה שעברה כי זה אחד הדברים החשובים ביותר בתפיסת העולם שלנו. כל עוד שאנחנו מאמינים שהמשך המשא ומתן עדיין אפשרי. עם זאת, את דעתי אמרתי ואני לא מסתיר אותה. היו"ר שלנו ציפי לבני וחבריי בסיעה יודעים את דעתי", הוסיף.

מצנע התייחס גם להתבטאותו בשבוע שעבר שעוררה סערה ובה השווה את הבית היהודי לחמאס, והבהיר כי: "לא קראתי לבית היהודי חמאס. אך הבית היהודי מנסים להביא אותנו למציאות קטסטרופלית, החמאס הפוליטי שואף למדינה מהים עד הירדן. גם הבית היהודי שואף לאותו דבר, רק מדינה יהודית דתית ולא מוסלמית דתית. שניהם לא מוכנים לדבר ולהתפשר. שני הצדדים האלה פועלים כדי לרסק את הרשות הפלסטינית, שהיא הפרטנר שלנו".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג, התייחס אף הוא לסיטואציה הפוליטית וקרא ללבני לעזוב את הממשלה ולהצטרף אליו יחד עם לפיד. "אני ארכיב את הממשלה הבאה", אמר הרצוג, "ללפיד ולבני אין מה לעשות בממשלה הזאת, הם צריכים לצאת ממנה ולהצטרף אליי לגוש גדול".
קואליציה מפלגה מצנע הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד