כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ויליאמסבורג: קשיש חרדי הותקף ע"י שתי נשים

שבת קשה: חרדי בן 83 הותקף בליל שבת על ידי שתי נשים ממוצא אפרו אמריקני; אב צעיר כבן 34 נפל מגג ביתו ונהרג; הפרטים

ויליאמסבורג, ארכיון
ויליאמסבורג, ארכיון

שבת קשה עברה על תושבי ויליאמסבורג, קשיש חרדי תושב השכונה בן 83 הותקף בליל שבת והוכה עד זוב דם.

המקרה אירע ברחוב טיילור, בשעות הלילה המאוחרות כאשר הקשיש שב לביתו מסעודת ליל שבת בבית קרובי משפחה. שתי נשים ממוצא אפרו-אמריקני תקפו את הישיש במכות ובעיטות עד שנפל לקרקע מתבוסס בדמו, תוך שהן משמיעות קריאות גנאי נגד היהודים. שכנים ששמעו את הצעקות מיהרו להזמין את המשטרה ואת מתנדבי הצלה ושומרים.

הקשיש שסבל מפציעות קלות הועבר ע"י אמבולנס של הצלה לבית החולים הסמוך, מתנדבי השומרים מיהרו לדלוק אחר הנשים ולכדו אותן ברחוב וייט לא הרחק ממקום התקיפה. המשטרה עצרה את שתי הנשים. במוצ"ש אספו מתנדבי השומרים סרטים ממצלמות אבטחה באזור האירוע, אותם העבירו למשטרה שממשיכה בחקירתה. אירוע תקיפה זה מגיע אחרי שבוע של תקיפות ילדים אנטישמית שאירעה בשכונת ויליאמסבורג בשבוע האחרון.

במוצ"ש אירעה בשכונה טרגדיה צעיר אב לילדים כבן 34 נפל מגג בתו ונהרג. המקרה אירע במוצ"ש בשעה 11 בלילה בבנין ברחוב ראדני פינת רחוב ברודואי. כונני ארגון הצלה שהגיעו למקום מצאו את האברך ללא דופק ונשימה וניסו לבצע בו החייאה, אבל ללא הצלחה. נסיבות המקרה עדין נבדקות, כוחות משטרה וחסד של אמת הגיעו למקום. עסקני השכונה בשיתוף עם ראשי ארגון חסד של אמת הפעילו לוביסטיקה למניעת בזיון המת.
אנטישמיות חסד של אמת ארגון השומרים ויליאמסבורג חרדי הותקף שתי אפרו אמריקניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד