כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חיילי צה"ל האזינו במשך שעות להטפה מסיונרית

קול ברמה: חיילי חטיבה 188 של השריון קמו ב-2 בלילה, ובמשך 3 שעות השתתפו בהטפה נוצרית שהועברה בטלוויזיה • האזינו

צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל
צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל

צה"ל משתף פעולה עם המיסיון? הבוקר נחשף בקול ברמה על שיתוף פעולה בין ארגוני מסיון פעילים בארה"ב לבין יחידות צה"ל, שכולל בין השאר העברת הטפות לחיילים, על ידי מיסיונרים נוצרים אוונגליסטים.

מנדי ריזל חשף הבוקר בתכניתו של מוטי לביא בקול ברמה כי לפני מספר שבועות, התקיימה בשעה 2 לפנות בוקר הטפה מסיונרית לחיילים מחטיבה 188 של חיל השריון.

ההטפה נמשכה במשך שלוש שעות בשידור חי מטלוויזיה מארצות הברית, ונשמעו בה דברי הבל שבין השאר גרסו באזני החיילים כי ישו שומר על עם ישראל.



מבירור עולה כי מדובר בבוגר החטיבה בעבר, שחבר לארגון DAYSTAR האוונגליסטי מדאלאס ארה"ב המעוניין לאמץ את החטיבה. כחלק מערב התרמות באחד מגדודי החטיבה שנערך באיסרו של חג שבועות, חולקו משקפי שמש יקרים לחיילים בכל החטיבה.

במהלך האירוע היה שידור חי לערוץ טלויזיה מיסיונרי מארצות-הברית. ברקע, על המסך, היה צלב. כל חייל שעלה לברך את התורמים מחו"ל קיבל במתנה זוג משקפיים, ואחד הכמרים דיבר בשבח המשקפיים המגינות על הלוחמים היהודיים וקישר זאת לעיניו של יש"ט ה"רואה" זאת ו"מברך" את החיילים.

המח"ט עצמו, אל"מ תומר יפרח, עלה לראיון בשידור חי לטובת האירוע, והרבה תורמים שדיברו בהתרגשות על הזכות הגדולה לתרום.

גורם צה"ל הודה בדברים אך לא הבין מה הבעיה - "הזכירו פעם אחת שישו מגן על ישראל מה יש בכך?!", אמר.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה "מדובר בערב הוקרה בשת"פ בין הערוץ לחטיבה, ואנחנו מדגישים שלא הוצגו סמלים נוצרים בזמן השידור".

למרבה הצער, באתר האינטרט של הערוץ יש סימנים מובהקים לכך שמדובר בערוץ מיסיונרי ונכתב במפורש שמדובר בערוץ טלוויזיה נוצרי הפועל "להפצת הבשורה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בכל העולם".

במקום אחר נכתב כי "החדשות הטובות שהבשורה הולכת להיות חסרת מעצורים ברחבי ארץ הקודש". וכן שפעילות ה"בשורה" מתבצעת באמצעות מתנות לאוכלוסיה חלשה.
צהל שריון מסיון צבא הטפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד