י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הכנסת נסערת: "פשע נתעב ובלתי נסלח"

שר הכלכלה נפתלי בנט: "אין מחילה לרוצחי ילדים" • יו"ר האפוזיציה ח"כ יצחק הרצוג: "פשע נתעב"

הכנסת צילום: יעקב כהן
הכנסת צילום: יעקב כהן

הכנסת מתאחדת בזעזוע למעשה הנפשע של רצח שלושת הנערים.

השר וחבר הקבינט הבטחוני נפתלי בנט: ״אין מחילה לרוצחי ילדים. לבנו עם המשפחות כעת, זה הזמן למעשים ולא לדיבורים".

ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג מסר הערב: "חטיפה ורצח נערים תמימים באישון לילה הוא פשע נתעב ובלתי נסלח. אין לכך כל הסבר או צידוק אנושי ואני משוכנע, שידיהן הארוכות של כוחות הביטחון יגיעו את המרצחים. ידענו בעבר פיגועים קשים וכואבים והתגברנו וכך יהיה גם הפעם. אלה הם חיינו בארץ הזו".

הרצוג הוסיף ומסר תנחומיו למשפחות: "בשבועות האחרונים נחשפנו לשלושה נערים ישראלים שהפכו להיות הבנים של כולנו, אייל, נפתלי וגיל-עד. צר לי מאוד על ששירת חייהם נגדעה על ידי מחבלים נפשעים. ליבי ותנחומיי עם המשפחות. יהי זכרם של הנערים ברוך".

השר אורי אריאל הגיב: "אבל כבד. עם ישראל התאחד בתפילה, אחדות שצריכה להמשך כל העת. במלחמה כמו במלחמה צריך להכות במחבלים ללא רחם מצד אחד ולתת תשובה ציונית הולמת מצד שני. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה״.

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, מביע את צערו העמוק על הרצחם של שלושת הבנים. ״בשעות קשות אלו אני מחבק את משפחות שעאר, פרנקל ויפרח האצילות שלימדו את כולנו שיעור באהבת ישראל ואהבת האדם״, אמר. ״על ישראל לצאת למלחמה בלתי מתפשרת נגד הטרור בכלל ונגד ארגון החמאס בפרט. הגיע הזמן שגם הפלסטינים יבינו שהחמאס יוביל אותם לאבדון ויוקיעו אותו מההנהגה הפלסטינית ומקרבם״.

שר התחבורה, ישראל כ"ץ: "משתתף בצער המשפחות. חייבים לפעול בכל העוצמה ולהרוס את תשתית החמאס באיו״ש ובעזה. יש ללמד את החמאס לקח שלא ישכח לעולם".

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי הגיב: "עם ישראל כולו מתאבל הערב עם שלוש המשפחות השכולות שהוכיחו לכולנו בשבועות האחרונים אמונה ועוצמה יהודית מהי. רוחכם האיתנה תשמש לכולנו דוגמה ומופת ומגדלור שנלך לדרכו".

ח"כ אלי ישי הגיב: "לב העם כולו עם המשפחות ח"כ אלי ישי: "בשורת איוב הגיע היום לשלוש משפחות ולעם כולו, התקווה הגדולה נמוגה. יש לנו החובה להעביר מסר חריף לאויבנו, כי לפעולתם יש ויהיה מחיר כבד מאוד, לא נשב בחיבוק ידיים אל מול עיניהם הדומעות של המשפחות".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מוזס הגיב: "אני בכה יחד עם כל בית ישראל את חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים. עם ישראל התאחד בתפילות. ליבנו עם המשפחות השכולות ואנו מחזקים אותם בשעתם הקשה".

ח״כ פרוש; "ליבו של עם ישראל כולו שותת דם יחד עם המשפחות אשר איבדו את בניהם, שרצו לשוב הביתה לאחר יום לימודים. בחורי חמד ששקדו על תלמודם ונרצחו בדם קר בידי מרצחים בני עוולה. השם יקום דמם".
כנסת חטופים טרור פיגוע רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד