כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האופטומטריסט חושף: "בזכות המשקפיים"

משקפיים שנמצאו במהלך החיפושים הובילו לגילוי הגופות • עובד חנות משקפיים באלעד מספר על הגילוי

אייל יפרח הי"ד
אייל יפרח הי"ד

בזכות משקפיו של החטוף אייל יפרח הי"ד מאלעד, אותרו גופות החטופים. המשקפיים כך מתברר, אותרו כבר במהלך השבת האחרונה או לפניה.

גופות אייל יפרח מאלעד, גיל-על שאער מטלמון ונפתלי פרנקל מנוף איילון הי"ד, נמצאו הערב בבור לא עמוק, שנחפר על ידי חוטפיהם בוואדי שבין הכפר בית כחיל לחלחול, סמוך לבריכה חקלאית. המחבלים כיסו את מקום הקבורה ביריעת פלסטיק אותה כיסו באבנים ושיחים.

לפני כמה ימים, נמצאו בסמוך למקום שאותרו היום הנעדרים, משקפיים וסנדל שנחשדו כשייכים לאחד החטופים. זה מה שבסופו של דבר מיקד את המחפשים בשטח.

המשקפיים, כך מתברר היו שייכים לאייל יפרח.

במוצאי שבת, הגיעה ניידת משטרה לחנות משקפיים 280 באלעד, וביקשה לשוחח עם העובדים. שלום פרידמן, אחד מעובדי החנות מספר בראיון ל'בחדרי חרדים', כי בשעה 1:00 בלילה הגיעו השוטרים, וביקשו לברר האם הם יודעים לזהות שמדובר במשקפיו של אייל יפרח הי"ד.

"על המשקפים של רשת 280 יש הטבעה מיוחדת "רייצ'ל", ומיד זיהינו כי מדובר במשקפיו של הנעדר אייל יפרח. מיד למחרת בבוקר, השוטרים הגיעו שוב לחנות לבירור נוסף".

הפעם, שוטרים הגיעו עם משקפיים שזגוגיותיהם מנופצות, "הם ביקשו לאמת כי אלו עדשותיו שנקנו בחנות לפני כחצי שנה". לאחר בדיקה של החלקים הגדולים יותר שנותרו, התברר כי אכן אלו משקפיו.

"השוטרים ששמעו מאיתנו כי אלו אכן המשקפיים, ממש התרגשו. הם לא דיברו הרבה, אבל ראינו על הרגשות שלהם שהם שמחים, מחמת התרת הספק, ונקודת אור לאיתור הנעדרים".

אייל הי"ד, רכש את משקפיו, חצי מסגרת, בחנות הממוקמת במרחק של כחצי ק"מ מביתו.
משקפיים אלעד זגוגית אופטומטריה חנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד