כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

נמנע אסון? נערה מביתר בדתה שנחטפה

צעירה דיווחה שנחטפה ממקום עבודתה בסמוך לביתר • המשטרה חילצה אותה מבית ג'אלה • בדתה את החטיפה

צה"ל בגדה, פלאש90
צה"ל בגדה, פלאש90

מספר שעות מורטות עצבים עברו הלילה על בני משפחה מביתר עילית: אמש (שני) בסמוך לשעה 23:00יצאה צעירה בת 21 ממקום עבודתה בתחנת דלק so good בסמוך למבוא ביתר, על כביש 375.

במוקד במשטרה התקבל דיווח כי היא הוכנסה בכוח לרכב, על ידי מספר פלסטינים, ושהיא מוחזקת בבניין בכפר פלסטיני. כוחות משטרה, צה"ל ושב"כ הוקפצו למקום, וכן מנהל המוקד העירוני של ביתר גיא עקריב, וערכו הערכת מצב ראשונית.

בעקבות המצב הרגיש באיזור, בפרט עם איתורם של הנערים החטופים ללא רוח חיים, בוצע מיד איכון למספר הטלפון שלה, שנמצא בכפר בית ג'אלה, עיירה פלסטינית הסמוכה לבית לחם. נוצר איתה קשר טלפוני, והיא הסבירה לכוחות היכן בדיוק היא נמצאת, באיזה בניין, קומה ודירה, וחולצה משם בשלום.

מתחקור ראשוני של משטרת מחוז ש"י עלה כי בסיום עבודתה נפגשה עם חברה, ובסיום המפגש כשהייתה בדרכה לטרמפיאדה, עצר רכב לבן ובו שני ערבים שהכניסו אותה בכוח לרכב והובילו אותה לבניין בו היא נמצאה.

בלשים ושוטרים ממרחב חברון יחד עם כוחות צה"ל, בהכוונה של הצעירה שנשארה בקו פתוח בוצעו בדיקות על מיקום של הפלאפון ממנו דיברה עם חברתה, והצליחו להגיע למבנה בו היא הוחזקה ושחררו אותה.

הבחורה הצעירה ביחד עם אימה הובלו לתשאול בנקודת המשטרה בגוש עציון, שם התברר כי היא בדתה את החטיפה. היא נחקרה באזהרה בגין דיווח כוזב על חטיפה.

דודי אסרף, דובר משטרת מחוז ש"י מסר כי במהלך חקירתה "התברר כי בין הצעירה לחוטפיה היתה היכרות מוקדמת, וכי היא לא נחטפה".
ביתר עילית חטיפה אירוע מבוא ביתר בית גאלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד