ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הסרת משקפיים באמריקן לייזר: הדרך הבטוחה לנוחות

משקפי הראיה מכבידים עליכם ועדשות המגע מציקות? ניתן להיפרד מהם בזריזות וללא כאבים בעזרת פרוצדורה פשוטה ובטוחה שתשנה את חייכם

הסרת משקפיים באמריקן לייזר: הדרך הבטוחה לנוחות

שוב שכחתם איפה הנחתם את המשקפיים? העדשה שוב נפלה לכם בדיוק ברגע הלא מתאים? הגיע הזמן שתפסיקו לסבול – ניתוח הסרת משקפיים יאפשר לכם לראות מצוין, להיראות נפלא ולחיות בנוחות מבלי להתעסק כל הזמן באביזרים.

טיפולי הסרת משקפיים בלייזר הפכו בשנים האחרונות לנפוצים מאוד בישראל ובכל העולם. בכל שנה עוברים את הטיפול אלפי אנשים בארץ. הסיבה לכך פשוטה: הטכנולוגיות המתקדמות שבהן עושים שימוש כיום, מאפשרות אחוזי הצלחה גבוהים מאוד ברמת בטיחות גבוהה ביותר. זהו ניתוח קל ופשוט, מהיר מאוד והתוצאות - מידיות. כאשר בוחרים לעבור את הטיפול ברשת מקצועית, הסיכונים הנלווים נמוכים מאוד, והשיפור בחיי היום יום מורגש עד מהרה.

רשת אמריקן לייזר מבצעת ניתוחי הסרת משקפיים כבר שנים רבות. רבבות מטופלים מרוצים כבר עברו את הניתוח בסניפים שלנו, ולרופאים המומחים המבצעים אצלנו את הפרוצדורה יש ניסיון מצטבר רב, שבא לידי ביטוי בשיעורי ההצלחה.

למי זה מתאים?

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר לא מתאים לכולם. מסיבה זו, כל מטופל ומטופל עובר אצלנו בדיקת התאמה מקיפה שנועדה לוודא שהטיפול אכן יכול לסייע לו. הבדיקה מבוססת על טכנולוגיות מתקדמות וממוחשבות שמסייעות לרופאים שלנו לנתח את מבנה העין ומצבה. בהתאם לתוצאות הבדיקה קובעים הרופאים אם הניתוח יכול לסייע למטופל.

אמריקן לייזר מייחסת חשיבות רבה לבדיקות אלו ומשקיעה משאבים רבים בבחינת מצבו של המטופל על מנת להעניק לכל לקוח את הטיפול המתאים לו ביותר. במהלך בדיקות אלו מתבצעים מיפוי של הקרנית, בדיקה ממוחשבת של עובי הקרנית, בדיקת הלחץ התוך עיני ועוד – כל אלו באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ועל ידי צוות רופאי עיניים מומחים ומנוסים

איך מבוצע הטיפול?
לאחר שהרופא המטפל קובע כי העין מתאימה לניתוח, הוא מחליט באיזו פרוצדורה כדאי לבצע את התהליך. באמריקן לייזר אנו מבצעים ניתוחים בשתי שיטות מתקדמות, שנחשבות לבטוחות ולמתקדמות בעולם:

1. Custom LASIK - פרוצדורה המערבת את חיתוך קרנית העין.
2. Custom ASA - פרוצדורה המתבצעת ללא חיתוך קרנית העין וללא מגע יד אדם.

שתי הפרוצדורות מבוצעות באמצעות מכשיר בשם אלגרטו 400 Allegreto 400, שנחשב לבטוח ולמדוייק ביותר בשוק.

איך זה עובד?

המטופל מגיעים למרפאה שלנו, מקבל הדרכה מפורטת, ולאחר מכן עובד לשלב ההכנה. כל מטופל מקבל חלוק וכובע, עובר ניקוי יסודי של הפנים, סטריליזציה של אזור העיניים ולאחר מכן אילחוש ע"י טיפות עיניים הגורמות להרדמה מקומית וטיפות אנטיביוטיות. לאחר ההכנה עובר המטופל לחדר הטיפולים. הצוות הרפואי בחדר מורכב מרופא, מאחות ומטכנאי.

הטיפול מבוצע בקרן לייזר שמבצעת אידוי רקמה של הקרנית, במהירות של 400 פעימות לשנייה. הקרן אינה גורמת נזק לסביבת אזור הטיפול. האידוי נעשה בעובי של מיקרונים, ברמת דיוק גבוהה מאד. עומק האידוי וליטוש הקרנית משתנים ממקרה למקרה - אבל התוצאה הסופית זהה: הקרנית מקבלת צורה חדשה והשיפור בראיה מידי. ההליך כולו נמשך דקות אחדות. לאחר הניתוח ייקבע לכם תהליך מעקב והמשך בדיקות בהתאם לטיפול שעברתם.

עד כמה זה בטוח?

ניתוחי לייזר להסרת משקפיים נחשבים לבטוחים מאוד. הניתוחים באמריקן לייזר מבוצעים בחדרי ניתוח פרטיים של הרשת שעומדים בדרישות התקנים המחמירים ביותר בארץ ובעולם. הצוות הרפואי שמבצע אותם מנוסה מאוד ובעל מיומנות רבה, דבר המבטיח החלמה מהירה ומעט מאוד תופעות לוואי.

מה קורה אחרי הניתוח?

לאחר הניתוח מומלץ לנוח כיממה. לעתים תחושו צריבה וטשטוש – וניתן להשתמש בטיפות שתקבלו. התחושות יחלפו עד מהרה, והראייה תשודרג (לפעמים אף מעבר לראיית 6:6). הניתוח ישחרר אתכם מהתלות במשקפיים ובעדשות ויסייע לכם להשיג מראה צעיר ורענן.

אם אתם מעוניינים להיפרד מהמשקפיים, התקשרו אלינו לאמריקן לייזר, 1700-70-70-60, או הקישו על קישור זה, השאירו את פרטיכם ואנו ניצור עמכם קשר

קישורים:
לפרטים והרשמה
רפואה טיפול משקפיים הסרה אמריקן לייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד