כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אייכלר: "סער אוחז מטף כיבוי - למען השבת"

חבר הכנסת ישראל אייכלר תקף בחריפות את חברי הכנסת שגינו את החלטת סער לסגור את המרכולים בשבת

אייכלר
אייכלר

בדיון שנערך במליאת הכנסת התייחס היום ח"כ אייכלר לגל השריפות שפקד את הארץ ביממה האחרונה וציין כי מי שעומד כנגד השריפות הוא שר הפנים המגן על שמירת השבת.

"מי מצית אש בארץ הזאת?", תמה אייכלר, "מי שורף יערות וגודע חייהם של פרחים מלבלבים ברצח יהודים? מי משחרר את החיה האנושית צמאת הדם שיורה בנערים ומציתה יערות בגפרורים וגודע חייהם של פרחים מלבלבים ברצח יהודים? מי משחרר את החיה האנושית צמאת הדם שיורה בנערים ומציתה יערות בגפרורים?

"את האזעקה נגד השריפות בגלל חילולי השבת, אומר הנביא ירמיהו בפרק יז: "כה אמר ה' השמרו בנפשותיכם ואל תשאו משא ביום השבת וכו' וכל מלאכה לא תעשו וקדשתם את יום השבת וכו' והיה אם שמוע תשמעון אלי נאום ה' וכו' וישבה העיר הזאת לעולם.

"ואם לא תשמעו אלי לקדש את השבת וכו' והצתי אש בשעריה ואכלה ארמנות ירושלים ולא תכבה". לוחמי האש ומכבי השריפות הם שומרי השבת בארץ ישראל. שר הפנים מותקף על כי הוא ניצב עם מטף כיבוי אש, לשמירת השבת.

אייכלר הוסיף ודיבר על הצרה שפקדה את העם - "הנה יש מדינה ויש צבא ויש משטרה ומשקיעים עשרות מליארדים בבטחון וכאשר נגזרה גזירה משמים, אף אחד מהם לא יכל להציל שלשה נערים טהורים, מידי שתי חיות אדם שארבו לטרף.

"בהקלטת שיחת הטלפון של גלעד שער הי"ד, שומעים בבירור שתי מילים נוראות "חטפו אותי". אך הקב"ה סימא את עיניהם ואטם את לבם לזעקת השבויים. "אמר רבי בנימין הכל בחזקת סומין עד שהקב"ה פוקח את עיניהם".
אייכלר סער תל אביב כיבוי אש נערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד