י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

באמצע הקיץ: מזג אויר סוער ושטפונות - תושבים פונו

סופות עזות בהרי הקטסקילס, אזור הנופש של חרדי ניו יורק • אלפים נותקו מחשמל • תושבים פונו בגלל שטפונות

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

שטפונות והפסקות חשמל בעיצומו של הקיץ: סופת גשמים פקדה היום את אזור הקטסקילס - אזור הנופש הפופולרי של הציבור החרדי בניו יורק.

גשמים עזים מלווים בסופות רעמים וברד כבד פקדו את עיירות הנופש באזור הרי הקטסקילס.

הגשמים גרמו להצפות ולניתוק חשמל באזורים נרחבים. כתוצאה מההצפה, פונו תושבי העיירה ג'פרסונוויל במחוז סוליבן, בעזרת כוחות ההצלה המקומיים וצוות מיוחד של צוללנים מצוייד בסירות גומי.

מהמשטרה המקומית דווח כי מרכזיית המשטרה קרסה בשל ריבוי הקריאות מתושבים שבתיהם הוצפו.

יעקב יואל בונדו, בעל חנות ירקות בוודברן אומר ל'בחדרי חרדים': "כל החנויות נסגרו עכשיו באמצע היום כי אין חשמל, וכשאין חשמל אין קופה, אין שום דבר הכל חשוך, אצלי בחנות יש תאורת חירום, ובמקום המשקל החשמלי יש לי משקל ידני כמו שהיה פעם, זו אטרקציה כולם באים לראות, מאחר והקופה לא עובדת אז חזרנו לעיפרון ולמחברת, כמובן שאנחנו לא מקבלים כרטיסי אשראי בגלל הפסקת החשמל", אומר הירקן הוותיק.

יוסי צוקרוף שהגיע אתמול עם משפחתו לאזור, אומר: "אלפי משפחות חרדיות מנותקות מחשמל, המשמעות היא שאין גם מזגנים, אין מקררים, אוכל מתקלקל, מזג האויר היום חם, זה מצב לא נעים, חוץ מזה עשרות קמפים עם מאות ילדים מנותקים מחשמל. צריך לזכור שהתשתיות כאן ישנות ביותר, ולרשויות המקומיות לוקח הרבה זמן לתקן הפסקות חשמל, אני רוצה לקוות שהסיוט הזה יסתיים מהר".
הפסקות חשמל סוליבן קאונטי סופות גשמים סירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד