כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לזכרם: בתל אביב ממשיכים לקבל שבת מוקדם

קהילת 'עטרת מרדכי' ליד כיכר רבין בתל אביב החליטו להמשיך את הוזמה שהחלה עם החטיפה לקבל את השבת שעה לפני בשיעור מיוחד

כיכר רבין זוכרת את הקדושים. צילום: פלאש 90
כיכר רבין זוכרת את הקדושים. צילום: פלאש 90

בתל אביב ממשיכים לקבל את השבת מוקדם,בקהילת 'עטרת מרדכי' הסמוכה ונראית לכיכר רבין בתל אביב החליטו להמשיך את הוזמה שהחלה בתקופת חטיפת הנערים הי"ד ולקבל את השבת שעה לפני בשיעור מיוחד וכעת לעילוי נשמת הנערים הקדושים.

רב הקהילה הרב אהרון דויטש שעומד מאחורי היוזמה המבורכת מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי הרעיון התחיל כבר שבועיים לפני חטיפתם של הנערים. ובשבת שאחרי החטיפה התפרסם בשם גדולי הרבנים שהסגולה להצלתם הוא 'להקדים את השבת בלימוד תורה - ובהדלקת הנרות'. בקהילה רואים בכך אות מופלא משמים לחיזוק הפעילות הקדושה. השיעור שספג קשיים של התחלה, צבר תאוצה ורבים באו והצטרפו".

ממשיך הרב דויטש השבוע ששמענו יחד עם כל בית ישראל על הטרגדיה הקשה. החלטנו שמן הראוי להקדיש את השיעור לעילוי נשמתם הטהורה של הנערים הצעירים האלו.

"דווקא אנחנו שגרים מטרים ספורים מכיכר רבין שלצערנו הרב ממש לידינו ברחוב אבן גבירול פתוחים שני סניפים של רשתות גדולות בשבת קודש בריש גלי. ראוי לעשות ולו במעט למען קדושת השבת".

"רבים מדברים על 'נקמה' 'פעולת תגמול' ועוד כהנה וכהנה. אנחנו קוראים כאן מתל אביב לאחינו בני ישראל לעשות מה שעשו יהודים רבים בכל הדורות, להתחזק וללמוד יותר לעילוי נשמתם. ובכך ניוושע".
שבת תל אביב חטופים עטרת מרדכי כיכר רבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד