כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

נס גלוי: שיפור יומיומי במצבו של משה בן שרית

מצבו של הילד בן השנתיים וחצי שנפל מקומה רביעית בבני ברק, משתפר מיום ליום, ואביו מבקש: המשיכו להתפלל

פינוי הפעוט; צילום: קבוצת העיתונאים רוטרניק
פינוי הפעוט; צילום: קבוצת העיתונאים רוטרניק

שבוע וחצי לאחר שנפצע אנושות, הולך ומשתפר מצבו של הילד משה בן שרית שנפל מקומה רביעית בבני ברק.

בכ"ז סיון, ביום רביעי בשבוע שעבר, נפל ילד כבן שנתיים וחצי מחלון בית ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, ונפצע באורח קשה מאוד. הוא הובהל לבית החולים תל השומר, שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ, ובני משפחתו לא סרים ממיטתו.

אביו, מספר היום (ו) ל'בחדרי חרדים' כי אמנם מצבו עדיין מוגדר קשה, אך ברוך השם חל שיפור, "בכל יום אנחנו רואים שיפור במצבו, אמנם התקדמות קלה, אך הרופאים בהחלט אופטימיים".

"ההרדמה הוסרה והוא נושם בכוחות עצמו", מספר האב, "מעבר לכך הוא גם מגיב כשמדברים אליו, הוא מזיז ידים ורגלים, וזה נותן לנו כוח להמשיך".

איציק נויגרשל, חובש איחוד הצלה בני ברק שטיפל בפעוט לאחר נפילתו, מופתע מההתקדמות, "במרבית המקרים הזהים למקרה זה בהם טיפלנו, לצערינו נקבע מותו של הפצוע בדרכו לבית החולים או לאחר שעות ספורות. לשמחתי הרבה ובדרך נס, מאז פציעתו של משה בן שרית, חל שיפור יום יומי במצבו".

נויגרשל מדגיש, "אין ספק כי פריסת הכוננים המורחבת בכל עיר ועיר, היא זו שמצילה חיים, על ידי הגעה מהירה וטיפול של כונני איחוד הצלה וכלל צוותי הרפואה והחירום".

החובש ביקר היום את הפעוט בבית החולים להתעניין בשלומו, שמע ממנה מילים ממנה דברי אמונה "אתם מלאכים אמיתיים. אלו ניסים גלויים מה שקרה לנו פה" אמרה לו בהתרגשות.

זאבי טפר, שגם הוא טיפל בפעוט והצטרף לביקור בבית החולים, אמר ל'בחדרי חרדים': "לראות פעוט שנושם בכוחות עצמו, לאחר שראיתי אותו במו עיני כשהוא זרוק על החול מתחת לבניין, במצב קשה מאוד, זה נס, אני התרגשתי".

אב הפעוט כבר בטוח: "אין לי ספק שהתפילות הן אלה ששיפרו את המצב", הוא אומר בביטחה, "אני מרגיש את זה, מודה ומבקש להמשיך ולהתפלל לרפואתו".

בזמן הדלקת נרות השבת, העתירו בתפילה עבור הילד משה בן שרית לרפואה שלמה.
נס פצוע קשה נפילה מגובה טיפול נמרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד