א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נעצר החשוד השלישי בפרשת חטיפת הנערים

חוסאם דופש, החשוד במעורבות בחטיפת שלושת הנערים, התראיין לתקשורת וסיפר: "לא ברחתי - צה"ל מוזמן" • צה"ל בא

שנים מהחשודים בחטיפה
שנים מהחשודים בחטיפה

בחברון נעצר הלילה (ראשון), חוסאם דופש, החשוד במעורבות בחטיפת ורצח שלושת הנערים הישראלים הי"ד. כך דיווחו מקורות פלסטיניים.

דופש, איש חמאס, ישב בעבר בכלא הישראלי על מעורבותו בפיגועים. אב לשניים ומתגורר במרכז חברון.

מאז החטיפה של נפתלי פרנקל, גיל עד שער ואייל יפרח הי"ד, הגיעו לביתו כוחות צה"ל מספר פעמים, ומסרו לבני משפחתו כי הוא מבוקש לחקירה. דופש לא הסגיר עצמו.

היום התראיין דופש ליורם כהן, כתב הערוץ הראשון, ואמר שהוא לא ברח מצה"ל, אלא לא היה בבית בעת ביקור כוחות צה"ל. על פי מקורות פלסטינים, הגיעו כוחות הביטחון לביתו, והוא נעצר.

החשודים המרכזיים בפיגוע החטיפה והרצח, עאמר אבו עיישה ומרוואן קוואסמה, יצאו מבתיהם ביום חמישי שבו נחטפו השלושה ומסרו למשפחותיהם כי ייעדרו לכמה ימים.

במהלך השבועות האחרונים התברר כי השניים אף הכינו מצבורי מזון בבתיהם, העבירו חשבונות בנק על שם נשותיהם והותירו את הטלפונים הניידים שברשותם בבתיהם.

המצוד אחר השניים עדיין נמשך, ובמערכת הביטחון מעריכים כי השניים לא יצאו מחברון. גורמים פלסטיניים דיווחו בנוסף כי השניים מתחבאים בעיר עם מצבור נשק רב וישנם שניים עד שלושה תושבים שיודעים על מקום הימצאם ויוצרים איתם קשר מעת לעת.

בשבוע שעבר נעצר אביו של עאמר אבו עיישה וביתם של השניים פוצץ חלקית.

בתוך כך, בכיר חמאס, סלאח ברדוואיל אמר הלילה כי "אין הסכם רגיעה בין ישראל לפלגים הפלסטינים ואין שום יוזמה בין לאומית או ערבית להפסקת התוקפנות הישראלית בעזה. אין מאמצים רצינים להגעה לרגיעה".
בית טרור חברון חמאס פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד