כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

עו"ד פישר נעצר בחשד לשוחד שוטרים בכירים

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן, התלונן כי העו"ד הבכיר רונאל פישר הציע לו לשחד שוטרים תמורת מידע פנימי והקלות • לפי החשד נהג פישר באופן דומה בפרשיות נוספות • הפרקליט נעצר ומעצרו הוארך • על לקוחותיו של פישר נמנה תת-ניצב אפרים ברכה, המעורב בחקירת הרב יאשיהו פינטו - החשיפה עשוייה להשפיע על פרשת 'הרב והניצב'

עו"ד רונאל פישר
עו"ד רונאל פישר

הפרשה המטלטלת את המשטרה: הותר היום (ראשון) לפרסום פרטים חלקיים מהפרשה המטלטלת את צמרת המשטרה.

במסגרת הפרשה, נעצר עו"ד רונאל פישר, פליליסט מוכר, על ידי שוטרי המחלקה לחקירות שוטרים ביום חמישי האחרון. בית המשפט הורה להאריך את מעצרו של עורך הדין פישר עד מחר.

לפי החשד עו"ד פשיר ניצל את קשריו עם בכירים במשטרה כדי לקבל מידע פנימי, ולסייע ללקוחותיו בחקירתם.

כך גם נעצרה נציגת ארגון השוטרים החשודה שהיא שתיווכה בינו לבין לקוחותיו. על פי החשד, פישר סייע ללקוחותיו באמצעות חשיפת פרטים מתוך החקירות נגדם.

הפרשה התבררה לאחר שיו"ר ועד נמל אשדוד, אלון חסן, טען כי עורך דינו הציע כי יפעל למען הקלות בחקירה תמורת תמורת תשלומי כסף. בשל תלונתו התערבה מח"ש בחקירה ועקבה אחר התנהלותו.

לדברי גורמים משפטיים, ייתכן וחקירת הפרשה תשפיע על פרשיות נוספות, ביניהן גם פרשת חקירת 'הרב והניצב', בה מעורב הרב יאשיהו פינטו.

על לקוחותיו של עו"ד רונאל פישר נמנים קצינים בכירים מאוד במשטרה, כולל ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת-ניצב אפרים ברכה, המעורב בפרשת 'הרב והניצב'.
משטרה חקירה אשדוד מחש אלון חסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד