כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מלכיאלי פועל בירושלים: "שמירה על אורח חיים בריא"

"אנחנו פועלים להעלאת המודעות בקרב הציבור החרדי בנוגע לשמירה על אורח חיים בריא, וטיפול בבעיות רפואיות קיימות" אמר השבוע חבר מועצת עיריית ירושלים מיכאל מלכיאלי מש"ס בסיור במכון 'אפוסתרפיה' • כנסו

מלכיאלי בסיור
מלכיאלי בסיור

"אנחנו פועלים להעלאת המודעות בקרב הציבור החרדי בנוגע לחשיבות העליונה של שמירה על אורח חיים בריא, וטיפול בבעיות רפואיות קיימות" כך אמר השבוע חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק ספורט חרדי מיכאל מלכיאלי (ש"ס) בסיור שערך במכון 'אפוסתרפיה' בירושלים.

כחלק מכך אגף ספורט חרדי עורך במהלך כל ימות השנה פעילות והדרכה עבור כל בני המשפחה תוך
הקפדה יתרה על כללי הקדושה והצניעות.

במהלך הסיור הציגו בכירי חברת 'אפוסתרפיה' בפני מלכיאלי את שיטת הטיפול הרפואי פרי פיתוחם של רופאים ישראלים מתחום האורתופדיה.

הטיפול הנו מותאם אישית, אינו ניתוחי ואינו תרופתי, ומבוסס על מכשיר רפואי ביומכני פורץ דרך נעלים מיוחדות הנותנות מענה לבעיות של מפרקי הגפיים התחתונות (ברך, ירך וקרסול) והגב. נכון להיום למעלה מ- 50,000 מטופלים ברחבי העולם טופלו באמצעות השיטה. 86% מהמטופלים באפוסתרפיה מדווחים על הפתחה בכאב.

כידוע, בעיות מפרקי גפיים התחתונות (ברך, ירך וקרסול) והגב פוגעת באופן משמעותי ביכולת התפקוד היומיומית וגורמת סבל רב. המשמעות בעבור רבים, הינה פגיעה משמעותית באיכות החיים. הפסקה של מגוון הפעילות יומיומיות המהוות חלק מרכזי בחייהם. רבים נוטלים כדורים נגד כאבים, עוברים טיפולי פיזיותרפיה, מקבלים זריקות ולעיתים אף מגיעים לניתוח - אך לעיתים הכאבים נמשכים ועמם גם הפרעות שונות בתפקוד היומיומי, הפרעה בהליכה, בישיבה ממושכת ובעליה וירידה של מדרגות.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק ספורט חרדי מיכאל מלכיאלי שיבח את ראשי חברת 'אפוסתרפיה' על פעילותם הברוכה והמקצועית אשר מסייעת רבות לחלקים רבים מהאוכלוסייה ובפרט בציבור החרדי שישנו חוסר מודעות גדול לעניין, וציין, כי מכיר מקרוב מטופלים רבים אשר על דיווחו על הפחתה בכאב בברכיים ושיפור בתפקוד בתוך מספר שבועות מהתחלת הטיפול.
ירושלים ספורט מיכאל מלכיאלי אפוסתרפיה סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד