ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

טפסי 'מיהו חרדי' בבית שמש: האם יש לך טאבלט?

רבני ועסקני בית שמש התגייסו, והמערכה נגד הטכנולוגיה יצאה לדרך • צפו ומלאו את טפסי 'מיהו חרדי' גירסת 2014

ממלאים את השאלון בבית שמש.
ממלאים את השאלון בבית שמש.

בעיר בית שמש נערך מעמד 'יום החבר', במהלכו התבקשו התושבים לענות על שאלון בנושאי שימוש במכשירי הטכנולגיה ואופן השימוש באינטרנט.

על פי התוכנית, אלו שביקשו להצטרף, חתמו בשלב ראשון על שאלון והצהרה על דרגות הסינון שיש בידם או אלו הרצויות ומבוקשות על ידם. כמו כן, כל מי שאין ברשותו אינטרנט או שבידו אינטרנט מאושר ומפוקח עלידי הרבנים, מילא שאלון מפורט שיעבור לידי רב הקהילה, לאחר מכן תונפקה עבורו "תעודת חבר" המעידה על הימנותו בין החברים.

בשאלון עצמו נשאלו המשתתפים, האם יש לך מחשב? איזה מכשירים יש לך? האם יש לך טאבלט? וכדומה.

לקראת יום ה'חבר', התפרסמו בבית שמש כשבעים מכתבי 'קריאת קודש' – בחוברת שחולקה בדיוור ישיר - אשר בהם נרתמו כל רבני הקהילות מכל גווני הקשת בבית שמש וביקשו באופן אישי מכל יחיד ויחיד להצטרף למיזם.

הטפסים הועברו באמצעות מערכת לוגיסטית אדירה ותוך שמירה על חיסיון לרב הקהילה הממונה, כאשר במסגרת זו יקבלו הרבנים יקבלו דו"ח מפורט של כל המצטרפים שיחתמו על טופס המצרף לתוכנית.

מודעות רחוב ענק ושלטים כיסו את לוחות המודעות והמרפסות בעיר, רכבים עם מגברי קול השמיעו את דבר 'יום החבר' בחוצות העיר והנציגים התפרסו בכל קהילה וקהילה להגברת מעגל המצטרפים והסברת הפרטים הטכניים.

כמו כן התקיימו בשבוע האחרון מספר כנסים בהם הוצגו הפרטים הטכניים, אופן מילוי הטפסים, ושירותי ייעוץ למבקשים להתעניין באופני החסימות.

בימים הקרובים, יפורסמו בפומבי בכל בתי המדרשות בעיר, שמות החברים שהצטרפו.















































































טאבלט בית שמש חתימות חבר אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד