י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו: אלפי צעירים דתיים הגיעו לעצרת באלעד

חבר הכנסת שטבון יזם, רה"ע ישראל פרוש הגיע לנאום וידידיה מאיר הנחה • רואים את העוצמות של העם הזה • צפו בגלריה

צפו: אלפי צעירים דתיים הגיעו לעצרת באלעד

בתום השבעה על הירצחם של שלושת הנערים כינס אמש (ראשון) חבר הכנסת יוני שטבון אלפי בני נוער דתי לאומי מכל רחבי הארץ שהגיעו לאמפי פארק באלעד תחת הכותרת "נוער חזק לעם חזק".

העצרת, שאורגנה במשותף עם ח"כ שטבון ותנועות הנוער הדתיות לאומיות, נערכה דווקא ביום האחרון לשבעת ימי האבל על אייל, גיל-עד ונפתלי הי"ד. "לעם חזק", אמר שטבון, "יש נוער חזק, והוא הוכיח זאת הערב".

בעצרת, אותה הנחה העיתונאי ידידיה מאיר, השתתפו ונשאו דברים הרב שמואל אליהו שדיבר על חשיבות האחדות וריגש את הקהל, ישראל פרוש ראש עיריית אלעד שהתייחס לחוסן החברתי והלאומי שלנו, הרב דב זינגר ראש ישיבת מקור חיים שהדגיש את חשיבות מצוות ואהבת לרעך כמוך.

הרב אברהם נחשון רב הקהילה הדתית לאומית בעיר שדיבר על ההתמודדות האמונית בימים קשים שכאלה ומאיה אוחנה מורנו אלמנתו של סא"ל עמנואל מורנו הי"ד. את הערב ליוו בשירה סוחפת יונתן רזאל, יצחק מאיר ואבי בניון.

ח"כ שטבון יוזם העצרת, סיפר שהרעיון לעצרת נולד בבית משפחת יפרח מיד לאחר היוודע הבשורה על מות הנערים. בדבריו, התייחס שטבון לחשיבות הנוער בחברה הישראלית ואמר כי "האחריות של העם היא על החוסן הלאומי, הנוער הוא חוד החנית של המאבק על החוסן. הנוער הנפלא שהגיע הערב לאלעד בהמוניו הוא הוכחה שלעם חזק יש נוער חזק".





















אלעד פרוש כנס חיזוק דתיים לאומיים שטבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד