י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

לכל זמן ועת: התפקיד החדש של חיים קליגר

תהיתם מה יהיה תפקידו הבא של מי שהצעיד את 'המבשר' לפסגות ומגיש את 'העוקץ של הכוורת'? לייבל'ה חושף במבזק מיוחד

לכל זמן ועת: התפקיד החדש של חיים קליגר

שבועיים תמימים הסתובב לייבל'ה בעצבנות רבתי, וניסה לברר מה היעד הבא של איש השיווק המוכשר חיים קליגר, שפרש מעיתון 'המבשר'. בשבוע שעבר מצא לייבל'ה נחמה פורתא כשנתקל בתוכנית החדשה שהשיק קליגר במסגרת 'בחדרי חרדים' - העוקץ של הכוורת, עם חדשות מהברנז'ה ותחום השיווק, אבל הוא עדיין חיכה ל'דבר האמיתי'.

וכמו תמיד, כשלייבל'ה מתאמץ הוא גם מביא חשיפה, ובכן, היום (ב) בשעות הצהריים התקיימה פגישת סיכום בירושלים בין בעלי ומנהלי מגזין 'זמן' מארה"ב, ר' חיים צבי גולדברגר ור' מנדל ווגשל, ובין חיים קליגר האגדי.

ללייבל'ה נודע כי גולדברגר ווגשל נחתו בארץ ומיד התיישבו לסכם את אופן השתלבותו של חיים קליגר במערכת מגזין 'זמן'. במסגרת זו ינהל קליגר את המגזין בארץ ויהיה אחראי להמשך ביסוסו והרחבת פעילותו. על הדרך הודו המנהלים לדובי רודינסקי, שמתחילת פעילותו של 'זמן' בארץ הפעיל את מערכת השיווק שלו.

כזכור, מגזין 'זמן' הקים שלוחה בישראל לפני שנתיים - אחרי עשר שנות פעילות מוצלחות בארה"ב ובאירופה. מאז החל לצאת המגזין בארץ הוא הולך וצומח ומרחיב את אחיזתו בקרב קהל הקוראים, אחרי שנה של פעילות החל 'זמן' לצרף גם מנויים, וכיום הוא עומד על תפוצה מרשימה של מעל 30.000 גליונות מידי חודש, כאשר קרוב ל-12.500 מהם הם מנויים המקבלים את המגזין מידי חודש לתיבת הדואר ולהם מצורף גם מגזין "זמן נוער".

לייבל'ה הספיק לבקש מקליגר מנוי חינם, ועל הדרך שמע ממנו את הדברים הבאים: "אני שמח על האמון שנתנו בי מנהלי מגזין זמן, אין ספק כי מדובר במוצר איכותי וייחודי במדיה החרדית. אני מקווה כי בעז"ה גם באתגר הזה נעמוד בצורה מכובדת ונביא את התוצאות המתבקשות. כאשר יש לך ביד מוצר טוב כל כך שפונה לקהלי יעד רחבים כל כך וחיי המדף שלו ארוכים כל כך - אתה רק צריך להתפלל ולעשות השתדלות כדי לכבוש את השוק, נתפלל ונשתדל בעז"ה".



זמן עיתון שיווק קליגר לייבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד